  • 51. Data: 2012-10-11 23:32:06
    Temat: Re: Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-07 19:50, atm wrote:
    > http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=
    article&id=22328:samsung-zaprezentuje-mniejsza-wersj
    e-galaxy-s-iii&catid=49:sprzet&Itemid=91

    > Bylaby to mila jaskolka. Choc z drugiej strony SGS3 nie oferuje mi
    > niczego co sklonilo by mnie do przesiadki z SGS2.

    Jest juz ofcijalnie:
    http://www.spidersweb.pl/2012/10/samsung-galaxy-iii-
    mini-nie-jest-konkurencja-iphonea-5.html
    Szkoda, moglo byc cos fajnego :|

  • 52. Data: 2012-10-13 10:14:19
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 10 Paź, 07:20, Pszemol <P...@P...pl> wrote:

    > Na to bym jednak nie liczyl...
    Zaprzedani zwolennicy, piewcy Apple na nic nie licza, tylko lykaja ze
    szczesciem w oczach to, co im Apple zapodaje :-].

  • 53. Data: 2012-10-13 15:45:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Janeo" <j...@g...com> wrote in message
    v.googlegroups.com...

    > Zaprzedani zwolennicy, piewcy Apple na nic nie licza, tylko lykaja ze
    > szczesciem w oczach to, co im Apple zapodaje :-].

    Bo to co Apple im zapodaje akurat jest dobre i działa...
    I prędko potem trafia do produktów konkurencji :-)

  • 54. Data: 2012-10-13 16:10:33
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Bo to co Apple im zapodaje akurat jest dobre

    "... i widział Bóg, że było dobre."

    Pszemol, przyjąłeś już święcenia kapłańskie w swoim kościele, czy tylko
    jako gorliwy jego wyznawca bezkrytycznie przekazujesz prawdy objawione?
    Przeto bacz, że Pan nauczał też: "Zaprawdę powiadam wam, strzeżcie się
    fałszywych proroków, albowiem tak dzieło stworzenia przedstawią, iż
    marny ogryzek niczym jabłko soczyste postrzegać będziecie." Czy jakoś
    tak.

    JoteR

  • 55. Data: 2012-10-13 16:13:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message

> [...]
    > fałszywych proroków, albowiem tak dzieło stworzenia przedstawią, iż marny
    > ogryzek niczym jabłko soczyste postrzegać będziecie." Czy jakoś tak.

    JoteR - wszelkie próby wyśmiewania użytkowników iPhone są dla mnie
    śmieszne. Zwłaszcza gdy śmieją się Ci, co iPhone nie poużywali dłużej.
    To jest naprawdę dobry smartfone! Poużywaj go trochę a przekonasz się sam.

  • 56. Data: 2012-10-13 16:32:35
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-13 15:45, Pszemol wrote:
    > "Janeo" <j...@g...com> wrote in message
    v.googlegroups.com...

    > Bo to co Apple im zapodaje akurat jest dobre i działa...
    > I prędko potem trafia do produktów konkurencji :-)

    Mhmmm....
    jak zwykle masz racje, niech no spojrze na lezacego przede mna SGS2
    - ma szklane lub aluminiowe plecki....hmmm nie
    - ma tylko jeden guziol z przodu....tez nie
    - ma super duper dedykowane nietypowe zlacze....nie, ma zwykle micro USB
    - ma antene na zewnatrz jak superman gacie na likrach...nie
    - ma baterie "niewymienna" - nie, moge ja wymienic w 5 sek.
    - nie ma zlacza kart pamieci.... nie da sie zaprzeczyc, ze ma
    - ma ekran 3.5 lub niedawno beatyfikowane 4.0" - ehhh niestety, 4.3"
    - nie ma trybu mass storage - ehhhh, no ma
    - nie ma widgetow, tylko miliard ikonek - wcisneli niestety widgety
    - nie mozna zainstalowac innego launchera poza poblogoslawionym... mozna
    Jakbym jeszcze chwile poogladal ta podrobke iP to pewnie jeszcze klika
    "subtelnych" roznic znalazloby sie.
    Tak Pszemol, jak zwykle masz racje ;]

  • 57. Data: 2012-10-13 17:22:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k5bu2b$bs6$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    > - nie mozna zainstalowac innego launchera poza poblogoslawionym... mozna
    > Jakbym jeszcze chwile poogladal ta podrobke iP to pewnie jeszcze klika

    Z tym, że ja nie pisałem o jednym konkretnym telefonie tylko o trendach...
    I nie zaprzeczysz istnienia trendom takich jak duża bateria bez klapki do
    jej wymiany, brak karty SD za to 16/32/64 GB pamięci w jednym kawałku,
    kamera z przodu do Skype/VideoPhone, bardzo dobre, coraz lepsze aparaty
    foto, likwidacja klawiatury połączona z maksymalizacją wielkości i jakości
    ekranu i przygotowanie go do szybkozmiennych, kolorowych multimediów...

  • 58. Data: 2012-10-13 17:34:56
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > ekranu i przygotowanie go do szybkozmiennych, kolorowych multimediów...

    Czy mam rozumiec, iz wg Ciebie to Apple wymyslilo kamere z przodu czy
    montowanie dobrych aparatow foto w komorkach? Co do likwidacji
    klawiatury - czyzbys zapomnial o zdecydowanej wiekszosci palmtopow
    poprzedzajacych pojawienie sie iPhone'a?
    Jesli zas trend wbudowanej baterii i braku slotu micro SD to zasluga
    Apple to bardzo, bardzo im za to "dziekuje". Jest to jedno z wielu
    zagran Apple nastawionych na zarabianie kasy.

  • 59. Data: 2012-10-13 18:08:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k5c1n7$nbd$1@node2.news.atman.pl...

    > Czy mam rozumiec, iz wg Ciebie to Apple wymyslilo kamere z przodu czy
    > montowanie dobrych aparatow foto w komorkach?

    Nie, nie napisałem że coś wymyślili tylko że stworzyli odpowiedni trend.

    > Co do likwidacji klawiatury - czyzbys zapomnial o zdecydowanej wiekszosci
    > palmtopow poprzedzajacych pojawienie sie iPhone'a?

    Tak, tak, a slide to unlock było wcześniej użyte w drzwiach do stodoły.
    Mówimy o trendach w TELEFONACH.

    > Jesli zas trend wbudowanej baterii i braku slotu micro SD to zasluga Apple
    > to bardzo, bardzo im za to "dziekuje". Jest to jedno z wielu zagran Apple
    > nastawionych na zarabianie kasy.

    Raczej na wygodę i uproszczenie codziennego użytkowania.
    Użytkownik nie stoi przed dylematem znanym z wczesnych czasów
    peceta, gdzie nie stać było nas na jeden duży dysk twardy lub
    system operacyjny nie umiał obsłużyć powierzchni w jednym
    kawałku i zawsze był problem: dać to na C: czy na D:?
    Chyba łatwiej i prościej jest mieć pamięć w jednym dużym kawałku
    niż kilku mniejszych fragmentach?
    A sprawa baterii była wałkowana już tak często że odniechciewa
    się w kółko powtarzać: każda klapka, zawiasik czy styki ułatwiające
    wyciąganie baterii zajmują cenne miejsce i komplikują projekt
    obudowy. Ponieważ użytkownik wymienia baterię raz na dwa lata
    to operację tę przeniesiono na listę operacji "serwisowych", które
    wymagają śrubokręta. W zamian otrzymano drastycznie uproszczoną
    konstrukcję obudowy, poprawiono kontakt baterii z zasilaczem
    i zaoszczędzono trochę miejsca które być może pozwoliło dać
    większą baterię dającą więcej czasu pracy na jednym ładowaniu...

    Znów: potrzeby dnia codziennego i czegoś co się często używa
    mają dużo większy priorytet u Apple niż operacje wykonywane
    raz na dwa lata. I za to plus odwagę zerwania z obowiązującymi
    konwenansami jeśli nie pasują do powyższej wizji cenię sobie
    projektantów Apple.

  • 60. Data: 2012-10-13 18:25:51
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > Bo to co Apple im zapodaje akurat jest dobre i działa...
    > I prędko potem trafia do produktów konkurencji :-)

    No akurat redukcję czerwonych oczu i wysyłanie fotek na portale społecznościowe
    miałem kilka lat wcześniej. I tak prędko nie trafiły do iPhona. Musiało minąć
    kilka lat, zanim Apple ogłosiło, że jest to nowość, której nie mają inne
    telefony.