eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmMoże kogogoś zainteresuje500zł 50GBRe: Może kogogoś zainteresuje500zł 50GB
  • X-Received: by 10.31.160.5 with SMTP id j5mr194248vke.6.1516699137412; Tue, 23 Jan
    2018 01:18:57 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.31.160.5 with SMTP id j5mr194248vke.6.1516699137412; Tue, 23 Jan
    2018 01:18:57 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.iad!feed-me.highwinds-medi
    a.com!news.highwinds-media.com!s47no3914438qta.0!news-out.google.com!g8ni3122qt
    k.0!nntp.google.com!i22no6942668qta.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.goo
    glegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Tue, 23 Jan 2018 01:18:57 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <5a66f599$0$665$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=91.212.242.200;
    posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
    NNTP-Posting-Host: 91.212.242.200
    References: <f...@g...com>
    <p3vifg$ngk$1@dont-email.me> <5a644dee$0$588$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <5a65bb53$0$665$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <5a66f599$0$665$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <a...@g...com>
    Subject: Re: Może kogogoś zainteresuje500zł 50GB
    From: Kris <k...@g...com>
    Injection-Date: Tue, 23 Jan 2018 09:18:58 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Body-CRC: 2059319840
    X-Received-Bytes: 3357
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1084804
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu wtorek, 23 stycznia 2018 09:43:07 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
    > Ale jakby nie było - prepaid
    > to spokój jakiego oczekiwałem. Jak sobie przypomnę te wiszenia na
    > słuchawce w oczekiwaniu aż konsultant BOK Orange da głos to aż to
    > dzisiaj wydaje się być czymś z sfery fantasy.
    Przez chyba 15 lat już jak mam telefon w Era/Tmobile to potrzebę gadania z
    konsultantem miałem średnio raz do roku chyba
    Raz na dwa lata telefon w sprawie przedłożenia umowy i raz reklamacje składałem w
    sprawie konkursu w którym udziału nie brałem. Plus kilka telefonów i cztery wizyty w
    placówce gdy dwa razy korzystałem z opcji "BEZPIECZNE URZĄDZENIE" czy jakoś tak.
    Trzeba było potłuczony tel zawieźć i za ok dwa tygodnie odebrać naprawiony ew wybrać
    nowy jak naprawa nieopłacalna była.
    Dla kilku numerów które od chyba już 3 lat mam w abonamencie NJU (z ani razu nie było
    potrzeby dzwonić na infolinie
    Ba- nawet w sumie logować do ich BOA się nie muszę bo faktury przysyłają mailem a i
    mam ustawione automatyczne zaciąganie faktur z NJU m.in przez BM.pl. Tak więc kilka
    abonamentów w mojej rodzinie plus dodatkowo neostradę, nc+, energa i internet
    stacjonarny mamy płace jednym szybkim przelewem za pośrednictwem BM.pl
    To jest dodatkowy powód dla którego z ofert abonamentowych korzystam zarówno dla
    internetu, jak i prądu czy telefonów
    Jeden przelew przez bm.pl na początku miesiąca i prawie wszystko opłacone

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: