  • 1. Data: 2011-07-06 12:55:35
    Temat: Re: Moze jakies zdjecia?
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-07-06 13:22:46 +0200, "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> said:

    > A niby skad? Katalog Matchboxa to katalog modeli samochodow, a nie
    > zabawek. Fakt, iz te modele sa najczesciej pozadane przez dzieci, nie
    > jest rownoznaczne z tym, ze licza sobie np. 5-8 cm.

    Dżizas, nawet w tak prozaicznej kwestii nie potrafisz przyznać się
    błędnych założeń. Beton, po prostu beton.

    > - w

    > e i
    >
    > :))) Do zarzadzania plikami uzywam File Managera. I nie dlatego, ze
    > system jest w tej kwestii taki czy siaki. A jesli wedlug Ciebie, do
    > "latwego" uruchamiania programow, czy "ciaglego widzenia przed soba
    > paska aplikacji" trzeba miec jakis super wygodny czy intuicyjny system,
    > to... nooo... ile Ty masz Q lat, zeby takie farmazony generowac???

    Dla Ciebie farmazony, dla mnie podstawowe kwestie użyteczności i
    estetyki tego, za co płacę, bez konieczności dokładania kolejnych łatek
    firm trzecich.

    > Nooo... W jednym przypadku trzeba uzyc klawisza, w drugim trzeba uzyc...
    > takze klawisza. :) Ten z prawej jest mniej wygodny od tego obok.
    > Fascynujace spostrzezenie!

    Z prawej kieszeni też można wyjmować klucze lewą ręką. Widać jesteś
    zagorzałym zwolennikiem takiego "ułatwiania" sobie życia i przekracza
    Twoje zdolności pojmowania, że inni znaleźli na to wygodniejsze metody.
    Ale tkwij se w tych ciasnych przekonaniach, na zdrowie, mnie to zwisa.

    > ek
    >
    > Ale dla Ciebie az tak meczacy, ze musisz jeczec na ten temat 3 dni. :)

    Dyskutuję, nie jęczę. Wydawało mi się że względnie inteligentnym
    facetem, ale dziękuje Ci bardzo za udowodnienie jak mocno się w swojej
    ocenie pomyliłem.

    Aha. Cytat:

    On 2011-07-05 00:49:07 +0200, "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> said:

    "Aby nie byc jak wszyscy. Wystarczy? :)"

    Fajnie że zaczynasz przeczyć sam sobie.

    > Brawo! No po prostu piekne! Jak jeden baran sobie cos wymysli, a kolejne
    > barany za nim podaza, zeby pozniej wszystkie barany sie do tego
    > przyzwyczaily, to jest wlasnie logika? :) Logika to wiekszosc? Noo...
    > Wiekszej bzdury dawno nie spotkalem.

    Może trzeba było za to zapłacić komuś, kto się zna? Bo pierdzielisz jak
    potłuczony.

    > erfejsów i
    >
    > Wez Ty nie rzucaj mi takimi pierdolami, tylko zacytuj chociaz ze 2, 3
    > fragmenty na ten temat (z podaniem tytulu, autora i nr strony
    > publikacji), bo jestem swiecie przekonany, ze strzeliles tym z
    > kapelusza, nie majac kompletnie zadnych podstaw w postaci realnie
    > istniejacych na ten temat opracowaniach. Pomijam jeden przyklad jaki
    > akurat gdzies wykopiesz, bo jeden, to moze byc taka sama abstrakcja,
    > jaka dla Ciebie jest moja logika prezentacji zdjec. :)

    Pierwsze z brzegu, z wiki, bo nie chce mi się przeklepywać z książek,
    ani głębiej kopać po linkowni.
    http://en.wikipedia.org/wiki/User_interface_design

    The goal of user interface design is to make the user's interaction as
    simple and efficient as possible, in terms of accomplishing user
    goals--what is often called user-centered design. Good user interface
    design facilitates finishing the task at hand without drawing
    unnecessary attention to itself.

    Processes
    User analysis - analysis of the potential users of the system either
    through discussion with people who work with the users and/or the
    potential users themselves. Typical questions involve:

    Usability testing - testing of the prototypes on an actual user--often
    using a technique called think aloud protocol where you ask the user to
    talk about their thoughts during the experience.

    Requirements
    The concept of usability is defined in Part 11 of the ISO 9241 standard
    by effectiveness, efficiency, and satisfaction of the user. Part 11
    gives the following definition of usability:

    Na dole masz parę linków do obszerniejszych opracowań. I tyleż są warte
    Twoje "święte przekonania", jak widać nie tylko w kwestii mojej
    skromnej osoby.

    On 2011-07-05 07:47:28 +0200, "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> said:

    "W ten sposob prezentuje zdjecia od lat. Kazdego miesiaca mam od 6 do
    13 tysiecy odwiedzin -- i jestes pierwsza i jedyna osoba, ktorej to
    przeszkadza az na tyle, zeby sie o tym rozpisywac."

    Nie pierwszy to raz próbujesz zaprzeczać własnym słowom, ale to już
    przestaje dziwić. BTW - ile razy odezwałeś się do autora jakiejś strony
    z informacją, że Ci się po niej niewygodnie nawiguje? Ludzie zwykle nie
    poświęcają czasu na takie rzeczy. I ja też już żałuję, bo było to czcze
    trwonienie.

    > ę,
    > po
    > ewam.
    >
    > Piszesz o roznicach funkcjonalnych a nie _kierunku_prezentacji_!

    Bo jedno z drugim jest zasadniczo związane. Ale dość już zmarnowałem
    czasu na tłumaczenie oczywistości.

    Pa!

    de Fresz