  • 1. Data: 2010-08-18 19:10:05
    Temat: [Mova] - taka ciekawostka
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    Złotówki schodzące na połączenia i inne usługi są rozliczane do 4
    miejsca po przecinku - mam na koncie 2,4742 PLN, widać to w zestawieniu
    na www. Czy w jakiejś innej sieci też tak jest?
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2010-08-18 20:10:52
    Temat: Re: [Mova] - taka ciekawostka
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-18 21:10, Grzexs pisze:
    > Złotówki schodzące na połączenia i inne usługi są rozliczane do 4
    > miejsca po przecinku - mam na koncie 2,4742 PLN, widać to w zestawieniu
    > na www. Czy w jakiejś innej sieci też tak jest?

    Nie wiem. Mogę tylko powiedzieć, że kasjerki/kasjerzy w Carrefourze na
    Sadybie nie wydają do paragonu tego kwitku do doładowania telefonu
    (zatrzymują dla siebie, albo znajomych) i trzeba się upomnieć.

    --
    animka

  • 3. Data: 2010-08-18 20:15:11
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

> [...]
    > Złotówki schodzące na połączenia i inne usługi są rozliczane do 4
    > miejsca po przecinku - mam na koncie 2,4742 PLN, widać to w zestawieniu

    Praktycznie każdy system bilingowy może rozliczać z dowolnie przyjętą
    dokładnością, a centygrosze są dość popularną jednostką walutową w PL :-)
    Jednak z reguły inteligentny programista nie wyświetla takich rzeczy,
    głównie po to, aby uniknąć głupich pytań użytkowników :-)

  • 4. Data: 2010-08-18 20:45:12
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

> [...]
    > Jednak z reguły inteligentny programista nie wyświetla takich rzeczy,
    > głównie po to, aby uniknąć głupich pytań użytkowników :-)

    Ich inteligentny programista nie przewidział w formularzu rejestracyjnym
    wpisania daty "palca", a że domyślną datą jest data bieżąca, trzeba się
    cofać trzymając wciśnięty klawisz myszki o tyle lat, ile się ma...
    Miesiąc po miesiącu!
    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2010-08-18 21:20:56
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 18 Aug 2010 22:15:11 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)

> [...]
    >Jednak z reguły inteligentny programista nie wyświetla takich rzeczy,
    >głównie po to, aby uniknąć głupich pytań użytkowników :-)

    Wtedy jest jeszcze gorzej, bo pojawiaja sie pytania: czemu mialem 5zl,
    cztery razy wydalem po zlotowce i mam teraz 98gr ..

    J.

  • 6. Data: 2010-08-18 22:55:02
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał

[...]

    Droga Kaju, to bzdura.
    Nie dalej niż tydzień temu byłem świadkiem w tymże sklepie, gdy pani
    kupująca z przerażeniem zapytała kasjerkę "a co to są za kody?" -
    myślała biedna, że właśnie za coś zapłaciła bez swojej zgody/wiedzy.
    Poza tym - przecież Ty korzystasz z Orange i to w abonamencie,
    więc...?

    M.

  • 7. Data: 2010-08-20 21:50:00
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 18 Aug 2010 21:10:05 +0200, Grzexs <g...@g...pXl> wrote:

    >Złotówki schodzące na połączenia i inne usługi są rozliczane do 4
    >miejsca po przecinku - mam na koncie 2,4742 PLN, widać to w zestawieniu
    > na www. Czy w jakiejś innej sieci też tak jest?

    dotyczy VoIP - np. TP ma swoja usluge Neofon TP i przyszla faktura z
    mini bilingiem i tam tez koszty polaczen sa przedstawione z
    dokladnosci 4 miejsc po przecinku! Ciekawe jest to, ze netto podane
    jest 2 miejsca a brutto 4 miejsca

    Pewnie dlatego, skoro 1 minuta = 60 sekund kosztuje 0,10 zl to 1
    sekunda musi kosztowac

    0,10 zl/60 sek = 0,0016666666666666666666666666666667 zl

    --
    ThinkXtra