  • 11. Data: 2010-06-08 09:34:25
    Temat: Re: Motul 300V róşnica pomiÄ?dzy Factory Line a Competition
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:4c0d590b$0$17097$65785112@news.neostrada.pl...
    | Użytkownik "ErgoSum" <n...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    | A w tytule strony http://www.motul.pl/ co jest napisane? Jak byk na pasku
    | pojawia sie napis "Motul Polska"

    Ja tez sie moge podpisac pod postem Andrzej Lepper
    Wejdz w kontakt http://www.motul.pl/index.php?link=kontakt i zobacz

    Erg
    GS500

  • 12. Data: 2010-06-08 09:50:04
    Temat: Re: Motul 300V różnica pomi??dzy Factory Line a Competition
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-06-08, ErgoSum <n...@n...pl> wrote:

    > Ja tez sie moge podpisac pod postem Andrzej Lepper
    > Wejdz w kontakt http://www.motul.pl/index.php?link=kontakt i zobacz

    Dobra, a teraz mi powiedz co to zmienia jezeli chodzi o moje pytanie?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2010-06-08 16:33:20
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "ErgoSum" <n...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Ja tez sie moge podpisac pod postem Andrzej Lepper

    No i? Jak wpisze w gugla "anrzej lepper" i mi wyskocza wszystkie Twoje posty
    to sie uciesze (jesli Twoich wypowiedzi szukam).

    > Wejdz w kontakt http://www.motul.pl/index.php?link=kontakt i zobacz

    Niemniej gugiel pod zapytaniem "motul polska" wywala strone motul.pl i tam
    wszystko co potrzeba jest napisane.

    --
    pzdr:
    Ivam