  • Data: 2010-04-03 15:01:50
    Temat: Re: Motorower z Tesco
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-04-03, kml <A...@g...lp> wrote:

    > Kupujesz pralkę Tesco i masz oc na mieszkanie? Coś mi tu się nie zgadza :D

    Nie masz OC mieszkania? Twój wybór :)

    > Mi pralka Tesco kojarzy się ze zużyciem energii na poziomie lodówki Mińsk :)

    Ilu pralkom Tesco zaglądałeś w tabliczki znamionowe? I czy wziąłeś pod
    uwagę, że w lodówce to się liczy wydajność sprężarki, jakość izolacji,
    i jakość uszczelek, a pralka to grzałka (ta ma zwawsze taką samą
    sprawność), prosty silnik elektryczny - tu też nie ma co zchrzanić, bo
    kupuje się gotowy, pompa wody pobierająca mały prąd i trochę
    elektroniki/elektrotechniki dbającej o grzanie po zalaniu wody i
    wypompowanie wody na koniec. Na dobieraniu długości prania czy
    dodatkowego płukania w zależności od wagi czy stopnia zabrudzenia wody
    dużo nie zaoszczędzisz.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski