  • 21. Data: 2010-06-26 21:35:15
    Temat: Re: Motorower
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-06-26 23:17, Ivam pisze:
    > A ja sie nie zgadzam;) Jest prostsza, tansza, mniejsza, ale na pewno nie
    > lepsza.

    OK, chyba się po prostu nie zrozumieliśmy. Moje zdanie w temacie jest
    takie, że w motorowerze lepiej mieć automat, który się lepiej sprawdza w
    kontekście swojego zastosowania (kierunek: wygoda), co nie znaczy, że
    jest sprawniejszy/wydajniejszy/efektywniejszy.
    A jeśli ktoś 'wyje' dobrej klasy dwutaktem, to powinien wymienić pasek
    na taki, który będzie się mniej ślizgał i opcjonalnie wymienić wariator
    oraz dobrać odpowiednie rolki. U mnie (Malaguti F15) do kompletu został
    jeszcze dodany 'sportowy' wydech i obecnie skuter zbiera się naprawdę
    dobrze i choćby mnie miał wziąć na światłach jakiś manual o tej samej
    mocy silnika, to nie zamieniłbym wygody automatu na uciążliwe
    wachlowanie biegami.

    --
    wo_Ohoo!

  • 22. Data: 2010-06-26 21:38:57
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Ivam napisał:

    > Pozwole sobie zrobic maly przeglad postow:

    Dokładniej to było tak:

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 23. Data: 2010-06-26 21:59:57
    Od: PB <p...@b...spamowania.biegala.pl>

    Dnia Sat, 26 Jun 2010 23:35:15 +0200, woohoo napisał(a):

> [...]
    > dobrze i choćby mnie miał wziąć na światłach jakiś manual o tej samej
    > mocy silnika, to nie zamieniłbym wygody automatu na uciążliwe

    i tu sie z Tobą zgadzam - automat rzadzi.

    Piotr Biegała
    Warszawa - South Praga

  • 24. Data: 2010-06-26 22:55:26
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "Magic", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

    > www.skutery.net

    W sumie nie jest zła, choć dominuje tam straszna dzieciarnia, a niektóre
    pytania a co gorsza odpowiedzi jak się poczyta...
    Ale jest parę osobników z sensem.
    Jako były skuterzysta czasem tam z sentymentu zaglądam ;P

    > Ja bym raczej wziął Kymco, Sym albo Keewaya, mają znacznie lepszą opinię.

    Ano właśnie - przy kupnie nowej 50-tki też bym w coś takiego celował
    (pewnie najprędzej w Kymco), pytanie powstaje tylko co na to autor wątku?
    Nie wiem czy w/wym. firmy robią coś wyglądającego jak mniej więcej zwykłe
    moto a z silnikiem 50 ccm i biegami - a najwyraźniej o coś takiego chodzi,
    nie o skuter jako taki.
    No i na temat zwykłego motoroweru to na skutery.net chyba za wiele nie
    pogada - tam użytkowników biegowców to chyba jakiś promil będzie. Tyle że
    pojemność się będzie zgadzała ;)

    Piotr Mockałło
    Czarna Dama XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl

  • 25. Data: 2010-06-27 08:40:34
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Damork napisał(a):
> [...]
    > Nie wiem czy w/wym. firmy robią coś wyglądającego jak mniej więcej zwykłe

    OIDP Kymco People 50.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800[']

  • 26. Data: 2010-06-27 09:22:15
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-06-27 10:40, Magic pisze:

    > OIDP Kymco People 50.

    Ale "pipol" to jednak skuterek tyle ze na wiekszych kolach.
    BTW. Byc moze moj kolega ma ciagle na sprzedaz, musze zapytac. Ostatnio
    to ujezdzalem.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 27. Data: 2010-06-27 10:08:56
    Od: Glub <g...@g...com>

    "Jackare" <j...@i...pl> wrote:
    > Użytkownik "woohoo" <2...@D...pl> napisał w wiadomości

    > a wg mnie nie. tylko nie automat w motorowerze. Zresztą automaty są
    > dla dziewczyn.....

    Pitolisz:) dziewczyny są od majdrowania wajchą:P
    --
    Glub

  • 28. Data: 2010-06-27 10:10:30
    Od: Glub <g...@g...com>

    "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:

    > A ja sie nie zgadzam;) Jest prostsza, tansza, mniejsza, ale na pewno
    > nie lepsza.

    Nie padło tu słowo: wygodniejsza.

    --
    Glub

  • 29. Data: 2010-06-27 10:20:48
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kuczu napisał(a):

    > Ale "pipol" to jednak skuterek tyle ze na wiekszych kolach.
    > BTW. Byc moze moj kolega ma ciagle na sprzedaz, musze zapytac. Ostatnio
    > to ujezdzalem.

    A to nie ma takiej śmiesznej kołyskowej wajchy zmiany biegów ? Coś mi
    się kojarzy jak u Demczuka na tym siedziałem.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800[']

  • 30. Data: 2010-06-27 10:52:36
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Glub" <g...@g...com> napisał w wiadomości grup
    > Nie padło tu słowo: wygodniejsza.

    Padlo w kontekscie MZK post, albo dwa posty wczesniej;)

    --
    pzdr:
    Ivam