  • 21. Data: 2013-12-11 18:32:09
    Temat: Re: Motorola Moto G - tani smartfone z Andkiem na pokładzie
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2013-12-10 13:34, m4rkiz pisze:
> [...]
    >
    > problem pojawia sie z 16GB wersja sprzedawana za ~202 euro,
    > bo juz za 299 mozna miec np oppo find 5 ze 'smart' etui, ladowarka,
    > sluchawkami, czyli rzeczami ktore i tak znaczna czesc ludzi do
    > moto g dokupi ale tez ekranem full hd, o niebo lepszym aparatem i
    > dzwiekiem, czy po prostu jeden z setek innych telefonow ktore
    > w tej cenie mu poprostu nie ustepuja
    >
    > jeszcze raz - jezeli ktos ma dokladnie tyle do wydania i znajdzie
    > moto g tanio to imho jest to dobry zakup, ale w zwyklej cenie
    > 'rewolucja w tanich telegonach z androidem' to to poprostu nie jest

    Czyli, można powiedzieć że jaka cena taki sprzęt. Nikt tu prezentu za
    super sprzęt za psie pieniądze nie robi...

  • 22. Data: 2013-12-11 22:42:20
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Trybun" <C...@j...com> wrote in message
    > Cały szereg korzyści w porównaniu już nawet nie z zagranicznymi sklepami
    > internetowymi, ale nawet z tymi krajowymi. W dzisiejszym systemie politycznym
    > panującym w Polsce slogan z filmu - "a nie oddamy panu pana płaszcza i co nam
    > pan zrobi", jest aktualne jak nigdy wcześniej nie było.

    proponuje przetestowac dzial obskugi klienta w amazonach, ciezko im cos zarzucic

    oczywiscie jest haczyk - trzeba znac jezyki

    --
    http://db.org.pl/

  • 23. Data: 2013-12-12 09:29:34
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-12-11, o godz. 21:42:20
    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał(a):

    > "Trybun" <C...@j...com> wrote in message
    >
    > proponuje przetestowac dzial obskugi klienta w amazonach, ciezko im
    > cos zarzucic
    >
    > oczywiscie jest haczyk - trzeba znac jezyki

    Z Google Translator da się i bez znajomości języka. Przetrenowane na
    moim Ojcu który nie zna angielskiego a korzystał z pomocy via chat do
    Kindle-a.

    Zdrówko

  • 24. Data: 2013-12-12 09:50:06
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2013-12-11 22:42, m4rkiz pisze:
    > "Trybun" <C...@j...com> wrote in message
    >
    > proponuje przetestowac dzial obskugi klienta w amazonach, ciezko im
    > cos zarzucic
    >
    > oczywiscie jest haczyk - trzeba znac jezyki

    Dziękuję - nie. Zakupy, a zwłaszcza te poważniejsze to tylko po
    dokładnym zapoznaniu się z towarem. Chyba nie sądzisz że stać mnie na
    pozwy o odszkodowanie od firm o których nawet nie wiem gdzie maja siedzibę?

  • 25. Data: 2013-12-12 17:04:58
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > Dziękuję - nie. Zakupy, a zwłaszcza te poważniejsze to tylko po dokładnym
    > zapoznaniu się z towarem. Chyba nie sądzisz że stać mnie na pozwy o
    > odszkodowanie od firm o których nawet nie wiem gdzie maja siedzibę?

    pozwy o odszkodowanie?

    nie wiem ile rzeczy kupilem na amazonie, ale bedzie tego dobra setka
    problemy mialem z kilkoma rzeczami, sprowadza sie to do klikniecia
    ze chce zwrocic, wydrukowania oplaconej etykiety z adresem i odniesienia
    towaru na poczte

    --
    http://db.org.pl/

  • 26. Data: 2013-12-14 02:05:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > problemy mialem z kilkoma rzeczami, sprowadza sie to do klikniecia
    > ze chce zwrocic, wydrukowania oplaconej etykiety z adresem i odniesienia

    Daj spokój - gościu chce przed sobą samym uzasadnić to, że przepłaca
    - po co mu przeszkadzasz...

  • 27. Data: 2013-12-15 12:05:12
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2013-12-09 09:56, Allahu Akbar pisze:
    > http://komorkomania.pl/2013/11/19/moto-g-w-polsce-za
    -700-zl-tak-dzieki-amazonowi

    zna ktoś stopień ochrony tego telefonu (IPXX) ?
    Czy może obudowa jest wodoodporna, ale otwory w niej nie? :) nigdzie nie
    znalazłem oficjalnej informacji

    Łukasz

  • 28. Data: 2013-12-16 19:20:22
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2013-12-12 17:04, m4rkiz pisze:
> [...]
    > problemy mialem z kilkoma rzeczami, sprowadza sie to do klikniecia
    > ze chce zwrocic, wydrukowania oplaconej etykiety z adresem i odniesienia

    Może kiedyś, gdy będzie coś wartego takiego zakupu to zaryzykuje i ja
    taka transakcję.

  • 29. Data: 2013-12-16 20:14:25
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-12-08 16:37, Pszemol pisze:
    > Czy ktoś miał przyjemność zapoznać się z tym tanim smartfonem?
    > http://www.motorola.com/us/shop-all-mobile-phones-1/
    Moto-G/moto-g-pdp.html
    > Jeśli tak to podzielcie się opiniami, ja go nie widziałem jeszcze,
    > niestety.

    jest recka na arenie
    http://www.gsmarena.com/motorola_moto_g-review-1021.
    php
    "Bottom line, it's the Nexus 7 of smartphones - perhaps even better."

    --
    @foe_pl

  • 30. Data: 2013-12-17 19:28:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "the_foe" <t...@w...pl> wrote in message
> [...]
    php
    > "Bottom line, it's the Nexus 7 of smartphones - perhaps even better."

    A co to konkretnie znaczy? :-) Czym jest Nexus 7 w świecie tabliczek?