  • 11. Data: 2014-12-12 10:51:11
    Temat: Re: Motorola MOTO G dwa problemy
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <p...@o...com>

    W dniu 12.12.2014 o 10:41, elmer radi radisson pisze:

    > W tej motoroli?
    > Mozliwe ze masz fona z zegarem czasu rzeczywistego i rozwiazane
    > to w inny sposob - albo dziala alarm sprzetowy, albo wymusza
    > boot systemu i zadzialanie jego 'natywnego budzika'. Badz
    > tez po wylaczeniu telefonu system dziala tylko w bardzo
    > ograniczony sposob.

    Nie w tej, w moich.
    W 4.4 Q600 nie dzwoni, w 4.1 na MT7008 dzwoni jak najbardziej;
    czyli nie zależy to raczej od samego antka.

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 12. Data: 2014-12-12 11:10:57
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-12-12 10:51, Henryk "Plumski" Plumowski wrote:

    > Nie w tej, w moich.
    > W 4.4 Q600 nie dzwoni, w 4.1 na MT7008 dzwoni jak najbardziej;
    > czyli nie zależy to raczej od samego antka.

    A jak to wyglada? dzwonek androidowy sie normalnie odzywa,
    czy jakies dziwne gizmo?

    Widocznie plyta ma zaszyty RTC i funkcje ktora budzi
    system albo przy 'wylaczeniu' system sobie drzemie.

    --

    memento lorem ipsum

  • 13. Data: 2014-12-12 11:25:42
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <p...@o...com>

    W dniu 12.12.2014 o 11:10, elmer radi radisson pisze:

    > A jak to wyglada? dzwonek androidowy sie normalnie odzywa,
    > czy jakies dziwne gizmo?
    >
    > Widocznie plyta ma zaszyty RTC i funkcje ktora budzi
    > system albo przy 'wylaczeniu' system sobie drzemie.

    Normalny dzwonek z wyborem drzemki/wyłączenia.

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 14. Data: 2014-12-12 12:26:30
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2014-12-12 o 09:51, Majka pisze:
> [...]
    > proszę, może ktoś mi wyjaśni:
    > telefon Motorola Moto G, wersja 8GB, ze slotem microSD i LTE.
    >
    > Problem nr 1:
    > BUDZIK. Nie działa:
    > a) nastawiam budzenie
    > b) wyłączam telefon
    > c) telefon NIE budzi o wyznaczonej godzinie, ale po włączeniu komunikat o
    pominiętym budzeniu.
    > CO zrobić, żeby budzik działał mimo wyłączenia telefonu?
    > Przy włączonym/działającym telefonie budzie, ale ja chcę go na noc WYŁĄCZYĆ.
    > Dotąd _wszystkie_ telefony jakie miałam budziły ze stanu "wyłączony", nawet
    najstarsze czy najbardziej prymitywne. A Motorola nie...

    > Problem nr 2:
    > Czy Motorola Moto G nie ma profili? Np. cichy, głośny, spotkanie, samochód, profile
    definiowane przez użytkownika...
    > Czy ktoś może mi podpowiedzieć, gdzie znajdę profile i edytowanie nowych profili?
    >
    > Dziękuję - Majka

    Ustawienia->Urządzenie->profile dźwięku.

    Co do budzika, gdy już musisz wyłączać telefon na noc to -
    Ustawienia->System->Automatyczne włączanie/wyłączanie i ty należy
    ustawić odpowiedni czas.
    Tak to wygląda w moim telefonie, w Twoim może wyglądać trochę inaczej.

  • 15. Data: 2014-12-12 12:42:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Majka" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Zostaje jeszcze problem z profilami, których
    > albo nie ma, albo ja nie umiem do tego dotrzeć.
    > Gdybym mogła włączyć np. profil offline, czyli
    > bez logowania do sieci gsm, to już w połowie
    > mój problem nr 1 byłby rozwiązany: w offlinie
    > zapewne budzik by zadziałał, a jednocześnie nikt
    > nie mógłby się do mnie dodzwonić.
    > Tylko gdzie są te profile?

    To dosyć drastyczne rozwiązanie...

    U siebie w iOS na iPhone mam tryb pracy o nazwie
    "Do Not Disturb", czyli "Nie przeszkadzaj" w którym to trybie
    większość połączeń jest odrzucana do skrzynki bez brzęczenia
    wibratora ani dzwonienia dzwonkiem. Jednak w pewnych
    okolicznościach telefon zadzwoni gdy np. osoba z Twoich
    kontaktów (nie telemarketer) zadzwoni dwa razy pod rząd
    w ciągu 5 minut. Taka opcja przydaje się w razie jakieś bardzo
    pilnej sprawy gdzie *chcesz* się obudzić i odebrać wiadomość
    że Twój przyjaciel/mąż/żona/dziecko jest w tarapatach i chce
    Twojej pomocy, nawet jak to jest 3 w nocy... Lepiej niż offline!

    Poszukaj sobie takiego samego trybu w Androidzie.
    Mogę swój telefon wpuścić w taki stan albo ręcznie, bo
    np. jestem na zebraniu w pracy, albo automatycznie
    w godzinach 22-6 rano, aby mnie sprzedawcy ubezpieczeń
    nie budzili po nocach...

  • 16. Data: 2014-12-12 21:20:28
    Od: Majka <k...@g...com>

    Jeszcze jedno pytanie: o system, ale też w Motoroli moto g:

    Jak wymusić, by telefon łączył się z netem tylko poprzez wi-fi?

    Jestem w zasięgu wifi niemal cały czas, i nie potrzebuję ciągnąć danych z masztu
    operatora.
    Niestety mam wrażenie, że telefon sam "przerzucił" się kilka razy na operatora GSM,
    mimo, że miałam włączony wifi i byłam w doskonałym zasięgu routera.
    Pierwszy dzień używania Motoroli zakończył się zejściem z +23zł na zero złotych na
    koncie prepaid.

    Dodatkowo: gdy włączam telefon /wydaje mi się/ też próbuje on ściągnąć jakieś dane z
    sieci operatora GSM podczas samego startu/tuż po uruchomieniu. Tylko dziś już nie
    mógł (bo zero na koncie), a sam operator po tym żądaniu przysłał mi SMSa z informacją
    o braku środków. Więc choćby sam ten SMS potwierdza, że Android/Motorola chcą ciągnąc
    jakieś megabajty z sieci GSM, co akurat dla mnie jest niekorzystne (i niepotrzebnie
    kosztowne).

    Czy mogę w telefonie to zablokować? Zmusić by telefon nie pobierał danych z internetu
    przez kartę sim tylko z domowego wi-fi?

    Majka

  • 17. Data: 2014-12-12 21:43:33
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 12.12.2014 21:20, Majka pisze:
    > Jeszcze jedno pytanie: o system, ale też w Motoroli moto g:
    >
    > Jak wymusić, by telefon łączył się z netem tylko poprzez wi-fi?
    Dużo czytać o _komputerku_ kieszonkowym który ma też funkcje telefonu
    Wszystko zależy od programów jakich używasz, jakie dostałaś od
    producenta albo zainstalowałaś.
    Transmisje danych po gsm wyłącza się w menue, albo programem apn switch
    Można zablokować transmisje gsm wszystkim procesom oprócz jakiegoś
    wybranego, typu firefox, czy gmail, ale to wymaga więcej roboty.

    jest program ring schedule, krórym ustawiasz kiedy dzwonki mają dzwonić,
    a kiedy ma być cisza. można nim też dzwonki wyłączyć na zadany czas,
    czyli na godzine.

    są programy automoatyzujące czynności, tak jak wspomniana illama. możesz
    zmieniać dzwonki w zależności od czasu, miejsca (nadajników gsm,
    zasiegu wifi...)

    Bardzo dużo da się zrobić, ale trzeba przedewszystkim wiedzieć jakie się
    ma oczekiwania. profile też są do zrobienia, tylko po co? JA nie znam
    nikogo kto wymagałby więcej profili niż normalny i wibracja

    ToMasz

  • 18. Data: 2014-12-13 00:58:52
    Temat: Re: Mot G 4G (2nd Gener.)
    Od: hieny kapitalistyczne = wrog numer jeden ludzkosci calego swiata <h...@...guantanamo.invalid>

    Majka wrote:
    > telefon ...

    Wpadajac zbyt namydlonym, produkuje sie *nadmiernie* duzo piany,
    jak w tym wypadku!

    Najwpierw *czytamy* tu: http://tinyurl.com/ommflp5 dokumentacje
    rolujemy do strony _37_ i uzywamy! W przypadku gdy sie nie ma o
    temacie pojecia, publicznie stawia pytanie i podaje sie wlasciwa
    nazwe telBADZIEWIA (aby tuziny *GDYBACZY* nie piepszyly z palca
    wyssanych BALACHOW, jak to tu w przeszlo 90% ma miejsce!).

    --
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ http://pl.vc/49fw9 _/ _/ _/ _/ _/

    ANULUJ HIENY KAPITALISTYCZNE!
    https://tr.im/9341c
    https://tr.im/93363
    https://tr.im/c3d23
    https://tr.im/bea57
    https://tr.im/3b2c9

  • 19. Data: 2014-12-13 02:48:19
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-12-12 10:33, Użytkownik Henryk "Plumski" Plumowski napisał:

    > Aż sprawdziłem.
    > Budzi przy wyłączonym telefonie.

    A nie mylisz przypadkiem wyłączenia z trybem oczekiwania
    na połączenie czyli wyłączonym ekranem ?

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2014-12-13 08:55:46
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <p...@o...com>

    W dniu 13.12.2014 o 02:48, RadoslawF pisze:

    > A nie mylisz przypadkiem wyłączenia z trybem oczekiwania
    > na połączenie czyli wyłączonym ekranem ?
    >

    > Pozdrawiam
    Nie :-)
    Aż taki ciemny nie jestem.

    --