    From: cef <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Motorola G52
    Date: Sun, 3 Sep 2023 10:34:22 +0200

    W dniu 2023-09-03 o 08:11, Trybun pisze:

    > Zupełnie inne doświadczenia. Pierwsze moje telefony, po topornej Nokii i
    > S-E kupiłem Motkę z klapką, zupełnie inny wymiar telefonu. Wszystko
    > poukładane, przejrzyste, kilkanaście motywów do wyboru, animowane emotki
    > itd. Teraz też nie widzę telefonu który mógłby dorównać mojej chińskiej
    > Moto G7 Power. Oczywiście mowa o sprzęcie w tym samym przedziale cenowym

    Jak widać każdy oczekuje czego innego i inaczej odbiera to, co telefon daje.
    Dla mnie nieistotne są motywy czy jakieś emotki. Telefonu używam głównie
    do dzwonienia
    i ewentualnie obsługi koniecznych aplikacji (net) Dlatego przy minimum
    używanych klawiszy ważne jest, żeby były tam gdzie jest mi wygodnie
    albo gdzie się przyzwyczaiłem, że są.