  • 1. Data: 2023-04-04 23:36:11
    Temat: Motorola
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Czy kupno telefonu Motorola da jakiś zysk czułości RF
    opartej na wieloletnim doświadczeniu w budowie krótkofalówek?

    Czy to tylko przypadkowa zbieżność nazw?

    --
    Piter

    Miłość rak i wojna są jak sraczka. Przychodzą znienacka.
    https://www.youtube.com/@hromadske_ua/videos

  • 2. Data: 2023-04-04 23:41:56
    Temat: Re: Motorola
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 04.04.2023 o 23:36, PiteR pisze:
    > Czy kupno telefonu Motorola da jakiś zysk czułości RF
    > opartej na wieloletnim doświadczeniu w budowie krótkofalówek?
    >
    > Czy to tylko przypadkowa zbieżność nazw?

    Bez związku :)

    "15 sierpnia 2011 roku firma Google ogłosiła w oficjalnym komunikacie
    przejęcie firmy Motorola Mobility.

    Na początku 2014 roku chińska firma Lenovo kupiła firmę Motorola
    Mobility za 3 mld USD. Google pozostawiło sobie znaczne portfolio
    patentowe, na które licencje udostępnia firmie Lenovo."

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-04-05 08:30:58
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 4 kwietnia 2023 o 23:42:38 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):

> [...]
    > Mobility za 3 mld USD. Google pozostawiło sobie znaczne portfolio
    > patentowe, na które licencje udostępnia firmie Lenovo."

    A to jakiś inny dział w Motiroli produkuje teraz telefony?
    Czy to "mobility" było akurat od radiotelefonów?

  • 4. Data: 2023-04-05 08:39:54
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 4 kwietnia 2023 o 23:35:18 UTC+2 PiteR napisał(a):
    > Czy kupno telefonu Motorola da jakiś zysk czułości RF
    > opartej na wieloletnim doświadczeniu w budowie krótkofalówek?
    >
    > Czy to tylko przypadkowa zbieżność nazw?

    Masz okazję za darmo przetestować, weź kartę kredytową w promocji w citku, po 3,5
    miesiąca poczta polska przynosi całkiem nowiutką (Q3 2022 bodajże) motorolę e22,
    budżetowiec, ale wrażenie całkiem fajne (może dlatego, że nie miałem w łapie
    "flagowca", synek dostał od sąsiadki galaxy S4, do dziś robi wrażenie, a sam, jak
    tylko dotknąłem nexusa 7 2013 to już mojego poprzedniego nexusa 7 2012 nie chciałem,
    podobnie było jeszcze z nokią 8210 w porównaniu, do i tak niezłych przy konkurencji
    typu siemens, 3310/3210 ;), tylko niestety bez NFC.

  • 5. Data: 2023-04-05 11:31:58
    Od: Zbych <z...@s...com>

    On 4.04.2023 23:36, PiteR wrote:
    > Czy kupno telefonu Motorola da jakiś zysk czułości RF
    > opartej na wieloletnim doświadczeniu w budowie krótkofalówek?

    Nie, co więcej modele Motek z kolejnych lat potrafią mieć różną czułość,
    raz lepszą, raz gorszą.
    Przekonałem się o tym na własnej skórze.

  • 6. Data: 2023-04-05 13:46:43
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > A to jakiś inny dział w Motiroli produkuje teraz telefony?
    > Czy to "mobility" było akurat od radiotelefonów?

    Zaiste, bardzo trudno to sprawdzić. Trzeba zadać pytanie na grupie, może
    ktoś odpali google i wpisze nazwę. Musimy poczekać, może poda linka :]

    Może w tym linku będzie napisane coś co ciebie interesuje czyli:

    "8 stycznia 2016 marka Motorola Mobility zaczęła stopniowo być
    zastępowana nazwą ,,Lenovo Moto". W marcu 2017 zdecydowano się na
    przywrócenie nazwy Motorola"

    Ale bez linka to chyba nieważne :]
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 7. Data: 2023-04-05 20:30:40
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 5 kwietnia 2023 o 13:46:55 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):

> [...]
    >
    > "8 stycznia 2016 marka Motorola Mobility zaczęła stopniowo być
    > zastępowana nazwą ,,Lenovo Moto". W marcu 2017 zdecydowano się na

    A, no to nadal jest to firma motorola mobility, właściciel mniej ważny.
    Oczywiście może być to zupełnie inna firma (w sensie zasobów ludzkich) niż 10 lat
    temu.

    Choć ogólnie rzeczywiście - w smarkfonie telefon jest daleko w priorytetach.
    Lepiej do szwonienia kup nokię dla seniora.

  • 8. Data: 2023-04-05 20:37:18
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > A, no to nadal jest to firma motorola mobility, właściciel mniej ważny.
    > Oczywiście może być to zupełnie inna firma (w sensie zasobów ludzkich) niż 10 lat
    temu.

    Bo jest. Oooo! Link się znalazł ale nie wiem czy klikniesz
    https://www.motorola.com/pl/about
    (na samym dole strony) pewnie nie klikniesz ale później zapytasz co tam
    jest :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 9. Data: 2023-04-05 22:36:28
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 5 kwietnia 2023 o 20:38:04 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):

    > Bo jest. Oooo! Link się znalazł ale nie wiem czy klikniesz
    > https://www.motorola.com/pl/about
    > (na samym dole strony) pewnie nie klikniesz ale później zapytasz co tam
    > jest :]

    Klikłem.
    I rzeczywiście zapytam, co tam jest w kwestii zasobów ludzkich?

    Jedyne ciekawe to firma Motorola Trademark Holdings.
    Pewnie taka Puma ;>

  • 10. Data: 2023-04-05 22:46:10
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Klikłem.
    > I rzeczywiście zapytam, co tam jest w kwestii zasobów ludzkich?
    >
    > Jedyne ciekawe to firma Motorola Trademark Holdings.
    > Pewnie taka Puma ;>

    Liczyłem na twoje IQ i się przeliczyłem :/ bo jest też link dalej...

    https://www.lenovo.com/pl/pl/about/whoweare/
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>