  • Data: 2013-12-26 13:09:19
    Temat: Re: Motor dla 12 latka
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sledz pisze:

    > lasów więc cross (Enduro) stało by sobie w garażu :(. Wzrost: 174cm
    > Waga: 67Kg. Myślałem nad Yamahą Yzf R125 dokładniej tą:
    > http://allegro.pl/yamaha-yzf-r125-yellow-jedyna-taka
    -zobacz-i3795273309.html
    > Z góry dziękuje za odpowiedź

    W Twoim przypadku, jeśli chcesz jeździć już od wiosny pozostają
    motocykle podchodzące pod kat. prawa jazdy AM. Czyli o pojemności do 50
    cm.Np.
    Honda NSR 50
    Aprilia RS 50
    Derbi GPR 50

    Przyjrzyj się też motocyklom SuperMoto np.
    Senda DSD PRO 50 SM
    Rieju SuperMotard 50

    Na supermoto będzie Ci wygodniej, zwłaszcza że możesz trochę urosnąć.

    --
    pozdrawiam
    Piotr