  • 21. Data: 2011-10-03 15:15:21
    Temat: Re: Motopozytywni - Ratownicy na motocyklach
    Od: LukeB <l...@g...com>

    > Pozytywny wizerunek...

    Wdupiemamto.

    --
    Baran,
    Triumph Tiger 955i, WAW

  • 22. Data: 2011-10-03 15:48:27
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-10-03 17:15, LukeB pisze:

    > Wdupiemamto.

    > Baran,

    Tak Baranku nic dodać, nic ująć, dobrze, że przestałeś jeździć Trampkiem...

    EOT

    --
    falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 23. Data: 2011-10-03 16:19:58
    Od: LukeB <l...@g...com>

    > Tak Baranku nic dodać, nic ująć, dobrze, że przestałeś jeździć Trampkiem...
    Hmmm rozumiem, że widząc dowolnego Garbusiarza odstawiającego manianę
    na drodze, powinienem w myśl tej ideologii wykląć wszystkich, włącznie
    z Tobą - bo jak jeden coś odwala to wszyscy chuje? I powiem Ci, że nie
    trzeba jeździć buracko, by móc mieć w dupie zdanie innych.

    Wogóle, to co to za treści rodem z armaturowych klubów? Pogląd nie
    mieści się w statucie?
    Zakładasz Transalp MC? Podpadłem już pod 'bad standing'?

    Zluzuj striny.

    --
    Baran,
    Triumph Tiger 955i, WAW

  • 24. Data: 2011-10-03 16:21:49
    Od: LukeB <l...@g...com>

> [...]

    nie
    trzeba jeździć buracko, by móc mieć w dupie zdanie innych.

    Wogóle, to co to za treści rodem z armaturowych klubów? Zakładasz
    Transalp MC i trzeba należeć, żeby jeździć na tym moto? Pogląd nie
    mieści się w statucie?

  • 25. Data: 2011-10-03 17:21:15
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** Michał V-R
    Ciekawy tylko jestem, czy procz kamizelek bedzie jakies dodatkowe
    oznakowanie motocykli i kierowcow, bo nie ukrywajac, w samej
    kamizelce
    jak bedzie jechal, to raczej trudno takiego ratownika odroznic od
    zwyklego motocyklisty, zwlaszcza w lusterku.

    Oznakowac to oni sie moga sami - i to nie sa ratownicy - to sa osoby
    po przeszkoleniu z pierwszej pomocy przedmedycznej.

    ***Niech robia uprawnienia na
    bomby (to nie takie trudne, psychotesty jak na kat C), i dodtkowe
    oznakowanie moto. OSP moze jezdzic na bombach, to moze taki ratownik
    rowniez moglby, mysle ze wiele by to pomoglo.

    Nic nie slyszalem o uprawnieniach na bomby - ale na pewno kazdy pojazd
    aby stal sie uprzywilejowany musi spelnic kilka warunkow opisanych
    m.in w PORD i Ustawie o transporcie i potem uzyskac zezwolenie z
    ministerstwa.
    A ochotnicy na cywilnych motocyklach raczej maja male szanse na takie
    zezwolenia...
    Cieszy mnie ta idea poprawy wizerunku - ale kurna potem jak juz on
    bedzie taki cieply i mily to znow jakis koles rozjedzie babcie i
    jeszcze emeryture jej wyrwie zeby se motur wyremontowac.
    I co ??? Cala robota na nic...

  • 26. Data: 2011-10-04 05:21:01
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-03 14:08, falco pisze:

    > Zgadzam się, że to właśnie mały procent debili i dresiarzy pieprzy
    > całokształt

    1% ?

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 27. Data: 2011-10-04 06:36:36
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-10-03 13:13, Michał V-R pisze:

> [...]
    > jak bedzie jechal, to raczej trudno takiego ratownika odroznic od
    > zwyklego motocyklisty, zwlaszcza w lusterku.

    Pod koniec programu jest jeszcze jedna relacja na której widać
    Ratowników (nasz Zenek jako "gwiazda") ;) w pomarańczowych kamizelkach.
    Nie wiem czy to docelowy wzór, ale zazwyczaj jeździ się w żółtych, więc
    to zawsze jakaś odmiana... ;)

    http://www.tvp.pl/warszawa/informacyjne/kurier-warsz
    awski/wideo/03102011/5393174

    --