    From: fv <f...@c...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Motocyklowy...Garbus... ;)
    Date: Mon, 15 Mar 2010 11:56:00 +0100

    Kuczu wrote:
> [...]
    s.html

    > Ale ze co ? Od dawien dawna robiono u nas takie hybrydy i nikogo juz one
    > nie dziwia. Podobny, tyle ze ladniejszy, stoi w garazu obok mojego domu.
    > Nalezu do kumpla i razem rzezbilismy do niego rame na bazie oryginalnej
    > z M-ki.

    Czyli seria Legendy PRL która leci na TVN, też bez sensu?

    Znaczy ja rozumiem, że obiektywnie nie ma się czym jarać ale też bym nie zabraniał
    się jarać tym
    którzy swoją młodość rozpoczęli np. w latach 80tych i nie mają pojęcia co było
    wcześniej.

    Prośba o wczucie się w młodszych i pozwolenie im na odkrywanie swojej własnej pasji
    motocyklowej.

    --
    fv