  • 11. Data: 2011-11-06 11:50:13
    Temat: Re: Motocykliści na S8
    Od: Czesławek <c...@o...wytnij.pl>

    W dniu 2011-11-05 20:56, to pisze:
    > "Grupa motocyklistów mimo zakazu wjechała na gotowy, ale wciąż zamknięty
    > odcinek trasy S8. Rozpędzili swoje maszyny, ale nie przewidzieli, że na
    > jezdni mogą leżeć betonowe zapory. Dwóch z nich skończyło przejażdżkę w
    > szpitalu dokąd zostali przetransportowani śmigłowcem."
    >
    > http://tiny.pl/h1nfs

    I właśnie w tym przypadku motocykliści powinni zapłacić za swoje
    koszty leczenia.

    Czesławek

  • 12. Data: 2011-11-06 12:02:55
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Czesławek

    > I właśnie w tym przypadku motocykliści powinni zapłacić za swoje
    > koszty leczenia.

    No co Ty, przecież to ewidentna wina barier. Nie patrzyły w lusterka i
    nie odsunęły się w porę, można wręcz powiedzieć, że zajechały drogę
    prawidłowo jadącym motocyklistom!

  • 13. Data: 2011-11-06 12:04:29
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Bartek Kacprzak

    > Kolejny onanista?
    >
    > Spieprzaj do kibla obok tamtych gowien :)

    Ciasteczko kojarzy Ci się z masturbacją, kiblem i gównem? Interesujący
    tok myślenia. Ciekawe co by powiedział o tym Freud. ;)

  • 14. Data: 2011-11-06 14:08:03
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-06 11:50:13 +0100, Czesławek <c...@o...wytnij.pl> said:

    > I właśnie w tym przypadku motocykliści powinni zapłacić za swoje
    > koszty leczenia.

    Tak, jak niejaki Wałęsa?
    ;>

    --
    Bydlę

  • 15. Data: 2011-11-06 15:05:44
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 06 Nov 2011 11:50:13 +0100, Czesławek napisał(a):

    > I właśnie w tym przypadku motocykliści powinni zapłacić za swoje
    > koszty leczenia.

    Jeśli nie mieli OC to mam nadzieję że tak będzie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 16. Data: 2011-11-06 15:59:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 05 Nov 2011 23:50:59 +0100, DoQ napisał(a):

    > Idioci, pewnie latem lubią skakać na dynie do wody bez uprzedniego
    > sprawdzenia głębokości.

    Ciekawe co byscie pisali gdyby to kierowcy w samochodach byli.
    Zawsze dokonujecie kontrolnego objazdu, czy macie lepsze hamulce i gorsze
    silniki ? :-)

    J.

  • 17. Data: 2011-11-06 16:16:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ciekawe co byscie pisali gdyby to kierowcy w samochodach byli.
    > Zawsze dokonujecie kontrolnego objazdu,

    Wystarczy nie wjeżdżać na zamknięte dla ruchu drogi.
    No chyba że rowerem na spacerku.
    Tak właśnie objeżdżałem A2 przed jej otwarciem, pies się wybiegał
    przynajmniej....

  • 18. Data: 2011-11-06 16:43:10
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-11-06 15:59, J.F. pisze:
    > Zawsze dokonujecie kontrolnego objazdu, (...) ? :-)

    Zawsze, przynajmniej ja.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 19. Data: 2011-11-06 16:43:30
    Temat: Re: Motocykliści na S8 [OT]
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-11-06 12:04, to pisze:
    > begin Bartek Kacprzak

    > Ciasteczko kojarzy Ci się z masturbacją, kiblem i gównem? Interesujący
    > tok myślenia. Ciekawe co by powiedział o tym Freud. ;)

    Freud i psychoanaliza jest passe.
    Teraz na topie jest Milton Erickson, Eric Berne itp.

  • 20. Data: 2011-11-06 16:46:01
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-11-06 11:50, Czesławek pisze:

    > I właśnie w tym przypadku motocykliści powinni zapłacić za swoje koszty
    > leczenia.

    Obawiam się, że będą mieli trochę kasy do zapłacenia. IMO za barierki
    i przelot śmigłowcem.