  • Data: 2010-04-22 13:44:11
    Temat: Re: Motocykle są wszędzie...
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    KRZYZAK wrote:

    > Pozostaje miec nadzieje, ze kierowcow uwazajacych ocene predkosci za
    > idiotyzm, bedzie sie sadzac w pierdlu.

    Jak jadę dynamicznie autem to co chwile któryś mi zajeżdża drogę. Bo
    oprócz oceny aktualnej prędkości pozostaje jeszcze kwestia oceny
    przyspieszenia, które mimo wszystko mam znacznie gorsze niż większość
    motocykli. Czyli wygląda na to, że wg. Twojej teorii należałoby posadzić
    mniej więcej połowę kierowców.

    (Co do tego, ze sama ocena odległości nie wystarczy to się zgadzam, ale
    umiejętność oceny prędkości ma swoje granice)

    --
    cokolwiek