    From: souti <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Motocykl w firmie, VAT od zakupu moto i paliwa
    Date: Tue, 15 Jun 2010 10:50:19 +0000 (UTC)

    JJtej <j...@g...skasuj-to.pl> wrote:
    > Dlatego pozwoliłem sobie spytać tutaj, czy ktoś z Was posiada motocykl na
    > firmę, odlicza VAT i jakie boje przeszedł - bo po prostu po sporej lekturze
    > artykułów już nie wiem jak jest teraz (czerwiec 2010:)

    Ja mam motocykl w firmie.
    Odliczam VAT od paliwa na podstawie wyroku NSA

    http://podatki.gazetaprawna.pl/orzeczenia/120251,po_
    decyzji_sadu_podatnik_odliczy_vat_od_paliwa_do_motoc
    ykli.html

    poza tym:
    http://usprawnienia.no-ip.org/~souti/motocykl.jpg

    Co prawda orzecznictwo izb skarbowych dotyczy jedynie ich terytorium, ale po
    wyroku NSA sądzę, że mój Naczelnik nie przeciwstawi się wyrokowi NSA.

    Tak więc spokojnie odliczam VAT, akcesoria, kask, itp, ale nie ubiór (o tym
    była dyskusja).

    --
    Pozdrawiam, souti