  • Data: 2009-09-28 07:42:56
    Temat: Re: Motocykl na korki + soft enduro
    Od: "Kefir" <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "kocyk" <k...@Z...pl> wrote in message
    news:h9iut1$im7$1@news.onet.pl...

    > Moze, nie wiem, nie znam zbyt wielu zwyklych ludzi.

    Nie przyznajesz sie juz do naszej znajomosci?

    Piotrze R: miasto to koleiny, studzienki, torowiska, generalnie, wiele
    sytuacji gdzie kierownica jest wysywana z rak kierowcy. Jesli jest szerzej
    to mniej bije po lapach, mnie meczy, zas koza sprawia wrazenie maszyny
    lekkiej i manewrownej. Oczywiscie, rozlozenie mas i geometria takze nie sa
    bez znaczenia. Przyklad z plasnego podworka:
    ST 955 (207 kg)na clip-onach vs XT660X 179kg) na rurowej szerokiej
    kierownicy.
    30 kilogramow roznicy (~17%) . Odczuwalnie, dwukrotna roznica w masie do
    ogarniecia.

    weFAQ&v=qvj