  • Data: 2011-03-31 15:34:54
    Temat: Re: Motocykl dla żółtodzioba - taki do ok 20KM.
    Od: The_EaGle <e...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-30 09:39, Mariusz Wozniak pisze:

    > Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości grup
    >
    > Zrob tak jak ja. Ostatni raz jezdzilem w 93 roku MZtka 250 i w tamtym
    > roku cos mnie napadlo, zeby znow zaczac. Po wielu konsultacjach kupilem
    > Yamahe XJ 600 i to byl strzal w 10. W przeciwienstwie do popularnych 500
    > nie wygladam jak na psie, a 4 gary robia swoje. 61 koni tez daje rade,
    > nie rwie jak dziki, ale przyspieszyc potrafi, gdy trzeba. Motorek w
    > obsludze prosty jak konstrukcja cepa, silnik nie do zajechania, jedyne
    > co moze na poczatku odstraszyc to waga, ale to kwestia przyzwyczajenia.
> [...]

    W temacie 500tek...

    Z 500tek polecam właśnie CBF500 - to są te same gabaryty co w CBF 600 i
    1000 wiec nie jest to motorynka - wazy ponad 200kg i ma 58KM wiec do
    180km/h się rozpędzi. Silnik 500 z CB500 a wiec nie do zdarcia i prosty
    w obsłudze. Ja kupiłem 3 sezony temu i pojezdziłem a pozniej zamieniłem
    na 650 v-storma. Ze swojego doswiadczenia bardzo polecam :)

    Pozdrawiam
    Rafał