  • 11. Data: 2011-07-25 12:45:37
    Temat: Re: MotoGP - ile umiejetnosci a ile techniki???
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Michał V-R
    Ale z tego co wiem, to nie slucha zalecen geriatry, bo sie do PZW
    zapisal i ryby lowi, pytanie tylko gdzie, moze w najlbizszym
    supermarkecie :-

    W markecie maja dostawy we czfartki, a lowiem bo lubiem.

  • 12. Data: 2011-07-25 12:48:57
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-07-25 14:45, Tytus pisze:
> [...]
    > supermarkecie :-
    >
    > W markecie maja dostawy we czfartki, a lowiem bo lubiem.

    pewnie na splawik i ciasto :-P i na krzeselku siedzisz

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 13. Data: 2011-07-25 12:49:25
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    ***KJ Siła Słów
    Co do spacerow to podobno geriatra kazal mu nie przekraczac granicy
    dywanu wiec jaka tam smycz...

    Zawsze lepszy geriatra od chirurga ortopedy - no nie???

  • 14. Data: 2011-07-25 19:09:24
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-07-25 14:49, Tytus pisze:

    > Zawsze lepszy geriatra od chirurga ortopedy - no nie???

    Nazwiska chirurga nie musze sobie zapisywac na karteczce.

    KJ
    PS. Mam wyryte na glowce sruby co ja mam zawsze przy sobie