    From: gildor <g...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: {MotoGP] Jerez
    Date: Fri, 07 May 2010 12:29:20 +0200

    Don Pedro pisze:

    > Jakbyś miał możliwość to byś pewnie marudził, że za droga. Widzę, że
    > parametr zdolności oglądania motoGP nie był brany pod uwagę przy
    > lokalizowaniu inwestycji mieszkalnej?

    znaczy uważasz, że powinienem podążać za MotoGP ze swoim życiem?
    skoro mam podpisaną umowę na C+, nie zamierzam dokupować N tylko
    dlatego, że ma SportKlub. no wybacz. nie marudziłbym przy zmianie
    operatora, jakby ten operator odpowiadał mi warunkami, a MotoGP nie jest
    najważniejszym warunkiem. nie planuje też włazić na dach, dokupować
    dodatkowego sprzętu, zupełnie mi zbędnego, tylko na być może, jeden
    sezon MotoGP.
    ale myślę, że nie warto dalej ciągnąć tego razgawora.
    było w Eurosporcie, mogło oglądać to więcej ludzi. nie ma, ograniczyła
    się oglądalność i tyle. przerzuciłem się na F1. zainteresowanie MotoGP u
    mnie spadło. biorę z netu i patrze, ale to już nie są emocje. sport
    motocyklowy ciągle u nas kuleje. nawet w TV.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5