  • Data: 2004-10-09 14:04:45
    Temat: Re: Monopolista sie kruszy :)
    Od: Neas <n...@n...ws> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Nowak pisze:

    > Sadze ze to nie ma wiele do rzeczy. Poza tym nie po to sie kupuje 0.5mbita
    > albo 1mbit zeby sprawdzac poczte, wszyscy o tym dobrze wiemy.

    Wiesz mi, że 'ssacze bez pojęcia' to zdecydowana mniejszość. Dlaczego
    większość ma płacić na mniejszość?

    Nie sądzisz chyba, że Neostrada kosztowałaby nadal tyle samo w sytuacji
    gdyby każdy z użytkowników wysycał łącze nawet nie w 100&, ale
    powiedzmy w 25%? ;->

    To ja dziękuję za taki megabit.

    --
    Neas, n...@n...ws, http://www.drzwi.org