  • 11. Data: 2009-03-16 09:06:41
    Temat: Re: Monitory specjalistyczne - dla radiologii.
    Od: Nathan <m...@s...jest>

    W dniu 2009-03-15 21:10, Marek Dyjor pisze:

    > szukaj dystrybutora monitorów EIZO oni robią taki sprzęt.

    Podobnie jak NEC

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,

  • 12. Data: 2009-03-16 15:09:30
    Od: kffiatek <k...@s...op.pl>

    W dniu 2009-03-15 21:11, Marek Dyjor pisze:

    > ceną bo szpitale mają dużo forsy i chętnie kupują drogi sprzęt a wtedy
    > jest z czego dać ładną łap... znaczy prezent.

    No tak... typowe dla "wierzących w układ". Cały świat bierze w łapę,
    łącznie z prywatnymi placówkami medycznymi. Normalnie bym się obraził,
    ale gdzieś mi już mignęło Twoje nazwisko i pamiętam je właśnie w
    kontekście trollingu, więc zamiast tego napiszę wyjaśnienie.
    Rzeczywiście dziady są drogie strasznie, ale parametry wyświetlanego
    obrazu są standaryzowane w odpowiedni sposób i lepsze, mają odpowiednie
    certyfikaty (co często dla sprzętu medycznego znaczy cena x2 albo x3
    względem takiego samego urządzenia bez certyfikatu), a do tego mają
    zabezpieczenia pozwalające na ich bezpieczne czyszczenie i dezynfekcję.

    pozdrawiam
    --
    kffiatek

  • 13. Data: 2009-03-16 15:10:50
    Od: kffiatek <k...@s...op.pl>

    W dniu 2009-03-15 12:33, Qlfon pisze:

    > Sprawdz oferte Ultra Viol ze Zgierza, maja negatoskopy cyfrowe wiec moze
    > i same monitory tez maja.
    > Z monitorami tez jakos sie Veracomp kojarzy.
    > Odezwij sie na priv na tygodnu to w firmie sprawdze skad to bierzemy.

    Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Za tą o braniu w łapę może mniej. Do
    Ciebie Qlfon odezwę się jeszcze z pewnością.

    pozdrawiam
    --
    kffiatek

  • 14. Data: 2009-03-16 20:43:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kffiatek wrote:

> [...]
    > x2 albo x3 względem takiego samego urządzenia bez certyfikatu), a do
    > tego mają zabezpieczenia pozwalające na ich bezpieczne czyszczenie i

    masz rację ale w tym że sprzęt specjalistyczny często ma niewspółmiernie
    wysokie ceny to niestety mam rację, i tak jest w wielu dziedzinach. :)

  • 15. Data: 2009-03-17 07:18:28
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on 16 Mar 2009 09:21:16 +0100,
    januszek <j...@p...irc.pl> screamed:

    > Bardzo chetnie sobie poczytam, czy mozesz wskazac link do materialow?

    Kiedyś, kiedy mnie to jeszcze interesowało wygooglałem sobie. :>

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 08:18:02 user up 12014 days, 20:13, 1 user, load average: 0.90, 0.71, 0.68 ]

    DYNAMIC LINKING ERROR: Your mistake is now everywhere.

  • 16. Data: 2009-03-17 08:29:05
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Artur M. Piwko napisał(a):

    > Kiedyś, kiedy mnie to jeszcze interesowało wygooglałem sobie. :>

    Rozumiem, ze nie mozesz wskazac takich? ;) Bo kiedy mnie to kiedys
    interesowalo to okazalo sie, ze sprzet medyczny od sprzetu zwyklego
    rozni sie, po za naprawde sporadycznymi przypadkami, wylacznie cena ;)
    No ale to bylo jakies 15 lat temu i w tym czasie cos sie moglo zmienic.

    j.

    ps. ostatnio jak mi dentysta robil rtg zeba to wynik wyswietlal sie na
    zwyklym monitorze lcd samsunga i nic nie placilem za wykonanie zdjecia.

    --
    "Analfabeta nigdy nie robi błędów ortograficznych"
    (o czym wyczytałem w "Przekroju", cytat z pamięci).

  • 17. Data: 2009-03-18 22:36:36
    Od: Piotr <p...@a...net.pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > ceną bo szpitale mają dużo forsy i chętnie kupują drogi sprzęt a wtedy
    > jest z czego dać ładną łap... znaczy prezent.
    A Ty jesteś głupi czy głupi?
    Warto najpierw się dowiedzieć, czym muszą się charakteryzować takie
    monitory i porównać ilość odcieni szarości możliwą do wyświetlenia przez
    te 'zwykłe' i 'medyczne'. Ale nieee, do tego trzeba wykazać odrobinę
    myślenia, a przecież prościej pisać o łapówkach.

  • 18. Data: 2009-03-19 00:45:05
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Órzytkownik "Piotr" napisał:
> [...]
    > te 'zwykłe' i 'medyczne'. Ale nieee, do tego trzeba wykazać odrobinę
    > myślenia, a przecież prościej pisać o łapówkach.

    a czym taki monitor miałby się niny charakteryzować?
    odpornoscią na promieniowanie X?
    docienie szarości? a ile odcieni szarości rozpoznaje twoje oko?

  • 19. Data: 2009-03-19 18:18:14
    Od: Piotr <p...@a...net.pl>

    gargamel pisze:

    > a czym taki monitor miałby się niny charakteryzować?
    Pisałem już o tym....

    > odpornoscią na promieniowanie X?
    Też.

    > docienie szarości?
    Brawo.

    > a ile odcieni szarości rozpoznaje twoje oko?
    To akurat nie ma żadnego znaczenia. Nie analizuję zdjęć.
    Znaczenie ma to, że niektórym lekarzom to jest potrzebne.

  • 20. Data: 2009-03-19 21:06:41
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Órzytkownik "Piotr" napisał:
    > To akurat nie ma żadnego znaczenia. Nie analizuję zdjęć.
    > Znaczenie ma to, że niektórym lekarzom to jest potrzebne.

    tak się akurat składa że oko ludzkie nie rozróżnia więcej niż 256 poziomów
    szarości:O)
    czyli też nie wiesz o co chodzi?
    a jak nie wiadomo o co chodzi to wiadomo o co chodzi:O)