  • Data: 2013-10-08 19:29:46
    Temat: Re: Monitory dotykowe LCD 21-22"
    Od: "\(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BartekK" napisał w
    news:l2vh6n$73i$1@mx1.internetia.pl...
    : Jak sobie wyobrażasz "macanie" paluchem (albo czym innym?) po monitorze
    : tego rozmiaru?
    : (...)

    : 21" to wcale nie wielki monitor, wyciągając do niego dłoń z palcem
    : wskazującym - kawał ekranu sobie tą dłonią zasłaniasz.

    : (...) gdzie trzeba dużo bardziej precyzyjnie klikać w ikonki niż
    : wielkość palucha, zwłaszcza że ten paluch zasłania to w co klikasz.
    : (...)

    : (...) a do tego osobny
    : ekran właściwy i precyzyjne urządzenie wskazujące.
    :

    Tak mi się nasunęło, w związku z owym "zasłania to w co klikasz":
    bardzo mnie irytuje pewien aspekt widzenia standardowego kursora myszki w
    Windowsach. Otóż w wielu aplikacjach po najechaniu tym kursorem na niektóre
    pola - pojawia się dymek z dodatkowym opisem, co byłoby znacznie bardziej
    wygodne, gdyby... Otóż jest tak, iż sam kursor myszy zasłania owe "dymki" -
    tak, iż części tekstu nie da się przeczytać. Czyżby tylko mnie to irytowało?

    Dobrym rozwiązaniem byłoby - albo inne rozmieszczanie owych dymków, albo -
    co dużo prostsze - "zrotowanie" kursora myszy o 180 stopni, tak, aby zamiast
    "w lewo - do góry" - wskazywał punkt "w prawo do dołu".

    Oczywiście trzeba by się na nowo przyzwyczajać do takiego funkcjonowania
    strzałki, parę razy by człowiek kliknął co innego, niż miał zamiar, ale...
    no cóż, i tak póki co, w zestawie podręcznym owych strzałek - takich
    "zrotowanych" nie ma. A szkoda!