  • 11. Data: 2013-12-08 17:15:50
    Temat: Re: Monitor- jasność i kontrast same się zwiekszają
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    > Animko, jak ty się nauczyłaś mówić, czytać i pisać - ba, nawet obsługiwać
    > komp z takim IQ! :) Jesteś prawdziwym wybrykiem natury :)

    Napisz coś o sobie ty wybryku natury (hahaha), kóry nie wiedział jak
    Javę zainstalować.
    Przeczytał jak mu wskazałam gdzie Java umieszcza instalkę i już się nie
    odezwał. Cham będzie chamem już na zawsze.

    --
    animka

  • 12. Data: 2013-12-09 15:11:23
    Od: borsuk <b...@a...pl>

    W dniu 2013-12-08 01:12, m4rkiz pisze:

    > dcc w monitorze wylacz i powiedz co sie dzieje

    Wyłączenie DDC/CI nic nie zmienia

  • 13. Data: 2013-12-09 15:46:01
    Od: borsuk <b...@a...pl>

    W dniu 2013-12-08 16:46, Zakonspirowany pisze:

    > Czym podłączony monitor? D-Sub czy DVI?

    Podłączony do DVI.
    Podsumowując:
    wyłączenie DDC/CI nic nie daje, czujnika oświetlenia nie ma.
    Monitor od nowości miał taką wadę, ze jasność ustalała sie dopiero po
    ok. 15 min od włączenia. Teraz się nie ustala tylko rośnie dalej.
    Zmniejszyłem ją programowo przez Catalyst control center, przydałoby sie
    napisać jakiś program zmieniający ją w czasie :)

  • 14. Data: 2013-12-09 16:00:17
    Od: borsuk <b...@a...pl>

    W dniu 2013-12-08 07:17, Kamil pisze:

    > Spotkał się. Uszkodzony jest układ skalera.
    >
    > Pzdr

    Znalazłem bez problemu service manual dla della 2207WA, ale te zmiany
    jaskrawości są tak powolne, że chyba grzebanie w nim trzeba na razie
    odpuścić.
    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2013-12-11 01:21:08
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2013-12-09 15:46, borsuk pisze:

> [...]
    > Zmniejszyłem ją programowo przez Catalyst control center, przydałoby sie
    > napisać jakiś program zmieniający ją w czasie :)

    Bardziej przydałby się elektronik, który wymieni ten wadliwy kondensator