  • 31. Data: 2014-03-16 15:23:52
    Temat: Re: Monitor Philips 19"
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-03-16 12:53, animka pisze:

    > Przecież wcześniej już komuś odpowiedzialam, że się zorientowałam, że to
    > nie panoramiczny, ale jeśli chodzi o rozdzielczość to czy z takim czy z
    > siakim monitorem Philips trzeba się nagimnastykować, żeby obraz
    > wyświetlał w odpowiedniej rozdzielczości.

    Przy monitorach niepanoramicznych nic nie trzeba się gimnastykować -
    rozdzielczości w proporcjach 5:4 są dostępne w komputerach od około
    20-25 lat, u kumpla w roku 1993, 94, albo 95 (dawno było i już nie
    pamiętam dokładnie) można było na Amidze wyświetlić rozdzielczość 1600x1200

  • 32. Data: 2014-03-16 15:40:38
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-03-16 15:23, BQB pisze:

> [...]
    > 20-25 lat, u kumpla w roku 1993, 94, albo 95 (dawno było i już nie
    > pamiętam dokładnie) można było na Amidze wyświetlić rozdzielczość 1600x1200

    Oczywiście masz na myśli monitory CRT. Ja też z takimi nie miałam problemu.
    Ewenementem jest tu Philips nowego typu. Nigdy więcej nie kupię czegoś o
    marce Philips.

    --
    animka

  • 33. Data: 2014-03-16 16:29:38
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-03-16 15:40, animka pisze:

    > Oczywiście masz na myśli monitory CRT. Ja też z takimi nie miałam problemu.
    > Ewenementem jest tu Philips nowego typu. Nigdy więcej nie kupię czegoś o
    > marce Philips.

    Monitory niepanoramiczne, to nie tylko CRT, ja mam od kilku lat monitor
    AOC 19" LM929 i jego natywna rozdzielczość to 1280x1024

  • 34. Data: 2014-03-16 18:25:14
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-03-16 16:29, BQB pisze:

    > Monitory niepanoramiczne, to nie tylko CRT, ja mam od kilku lat monitor
    > AOC 19" LM929 i jego natywna rozdzielczość to 1280x1024

    Ależ ja już od iluś tam postów wstecz wiem, że człowiek pisał o swoim
    monitorze - niepanoramicznym.
    Mój-panoramiczny rozdzielczość 1280x1024 ma, ale mu potrzebna
    rozdzielczość 1440:900 (trzeba instalować drivery z firemki Philips,
    które mam na płycie CD-ROM) i o to się rozchodziło cały czas.
    Pozdrawiam i eot.

    --
    animka