  • 11. Data: 2011-07-31 14:20:41
    Temat: Re: Monitor LCD HP 1902 zbyt jasno świeci
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "Maciek" napisał:

    > Proponuję koledze odrobinę kultury, bo nikt nie będzie się starał
    > czegokolwiek podpowiedzieć. "Znasz zasadę działania monitora" - radź
    > sobie sam, zwłaszcza przy niby 30 latach doświadczenia.

    Przepraszam jeśli kogos uraziłem z powodu braku kultury. Wynika to pewnie z
    tego, że jestem szarym naprawiaczem z 30-letnim stażem. Nie na niby. I wiem, że
    monitor LCD inaczej sie diagnozuje niz TV i dlatego pytam. Proponuje przejście
    do konkretów i objasnienie jeśli ktos ma ochotę:

    - jak jest zbudowana pętla sprzężeniue zwrotnego inwertera w tym modelu?
    - jakie powinno być napięcie zasilające świetlówki?
    - jak ewentulnie to napięcie obnizyć?

    Przyznam szczerze, że od obydwu panów nie spodziewam się odpowiedzi, ponieważ
    jak sądzę mam od Was o wiele większą wiedzę i rady typu jak trzymać lupkę i
    lutownicę są mi zbędne, a tylko na takie Was stać. Przykro mi. Takie są fakty.

    Remek

  • 12. Data: 2011-07-31 21:08:36
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Remek napisał:

> [...]
    > lutownicę są mi zbędne, a tylko na takie Was stać. Przykro mi. Takie są fakty.

    To teraz pojechałeś po bandzie, dam Ci ostatnią podpowiedź i przestajesz
    dla mnie istnieć.
    podpowiedź: to nie jest problem świetlówki, jej jasności ani inwertera,
    inwerter ma standardowe uzwojenie sprzężenia zwrotnego (przynajmniej te
    które widziałem), jak popatrzysz na trafo (pod lupą) to znajdziesz.
    Żegnam ozięble.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 13. Data: 2011-08-01 13:26:48
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "AlexY" napisał:

    > dam Ci ostatnią podpowiedź ...

    Nie powinieneś dawać żadnej. Tolerowałem Twoje bzdury z nudów. Skąd się biorą
    takie palanty??? Pojęcia nie ma o temacie, a usiłuje zgrywać mądrego. A kysz.

    Remek

  • 14. Data: 2011-08-03 13:20:46
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Remek" <r...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Nie powinieneś dawać żadnej. Tolerowałem Twoje bzdury z nudów. Skąd się
    > biorą
    > takie palanty??? Pojęcia nie ma o temacie, a usiłuje zgrywać mądrego. A
    > kysz.

    Facet, te "30 lat doświadczenia" źle na Ciebie wpłynęły.
    Sposób w jaki chcesz podziękować za jakąkolwiek wolę
    (bo nikt nie musi), pomocy powoduje że i ja Ciebie przestałem lubić.

    Artur(m)

    Dobranoc
    Nie wiem co mi odpowiesz,
    bo nie będę miał możliwości przeczytać

  • 15. Data: 2011-08-05 02:11:25
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Artur(m)" napisał:

    > Facet ...

    Brask Ci kultury osobistej, a chcesz innych pouczać.

    > Sposób w jaki chcesz podziękować za jakąkolwiek wolę
    > (bo nikt nie musi), pomocy powoduje że i ja Ciebie przestałem lubić.

    Jakąkolwiek??? W jakiej sprawie? Jesteś w stanie odpowiedzieć choć na jedno
    pytanie w moim wątku? Oprócz rad jak trzymać lupę i lputownicę? Ta męcząca
    tępota jest denerwująca. Co masz do powiedzenia w meritum?

    Remek

  • 16. Data: 2011-08-05 18:17:45
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Remek napisał:
    > Jakąkolwiek??? W jakiej sprawie? Jesteś w stanie odpowiedzieć choć na jedno
    > pytanie w moim wątku? Oprócz rad jak trzymać lupę i lputownicę? Ta męcząca
    > tępota jest denerwująca. Co masz do powiedzenia w meritum?

    Specu od siedmiu boleści - wpadasz na grupę i żądasz, żeby ktoś podał
    prostą receptę: "wymień R123". Na początku nawet nie raczysz opisać co
    już zrobiłeś a jak ktoś zaczyna od podstaw, to sadzisz swoje arogancke
    "30 lat doswiadczenia" i "możesz sobie darować". Mimo że ktoś chciał
    pomóc. Dla twojej wiedzy - to nie jest płatny serwis porad producenta,
    gdzie się płaci i wymaga. Jak ktoś chce, to odpowie, nic w zamian nie
    otrzymując, oprócz twojego chamstwa.
    W poprzednim wątku, jaki ruszyłeś, chciałeś pomocy w sprawie problemów
    ze stabilnym obrazem na TV. Chwaliłeś się, że mierzyłeś oscyloskopem i
    było OK. Na końcu i tak okazało się, że mimo twoich deklaracji
    "kondensator się kondycjonował" i winne były oscylacje na napięciu
    zasilającym, które jakoś mierzyłeś i nie widziałeś problemów. Wtedy mi
    się nawet nie chciało ironizować, że jak na "30 lat doświadczenia", to
    jesteś cienki, bo nie poradziłeś sobie z prostym pomiarem.
    Nawet jak będziesz ciągle zmieniał adres, to i tak łatwo kogoś takiego
    rozpoznać i znowu wylądujesz w killfile.

  • 17. Data: 2011-08-06 18:19:24
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "Maciek" napisał:

    > to nie jest płatny serwis porad producenta,
    > gdzie się płaci i wymaga. Jak ktoś chce, to odpowie, nic w zamian nie
    > otrzymując

    To po co sie wychylasz? Zmuszam Cię do tego? Tym bardziej, że pojęcia nie masz
    nawet zielonego o naprawie monitorów. Zasłaniasz swoja niewiedze próbą pouczania
    mnie o tym jak działają grupy.

    > oprócz twojego chamstwa.

    Ty wiesz co to jest chamstwo? Wątpię.

    > W poprzednim wątku, jaki ruszyłeś, chciałeś pomocy w sprawie problemów
    > ze stabilnym obrazem na TV.

    Co Ty pieprzysz? To nie mój wątek. Nawet go nie czytałem. Z ciekawości rzucę
    zaraz okiem.

    Remek