  • 1. Data: 2014-03-26 11:48:32
    Temat: Monitor Dell P2214 dziwne kolory
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    Witam,

    Kupilem (przez internet) monitor dell P2214H. Decyzje podjalem bazujac
    na jego parametrach zblizonych do juz uzywanego U2311H, ale kiedy
    podlaczylem nowy nabytek obraz okazal sie szaro-niebiesko-zielony, o
    niezwykle niskim kontrascie, niczym nie przypominajacy nawet obrazu
    produkowanego przez podlego laptopa sprzed dekady.

    Czy wszsytkie nowe monitory (a przynajmniej wszystkie Delle) na LEDach
    maja takie trupie kolory, czy jakosc spcecjalnie dostala zdegradowana w
    ramach zachety do zakupu serii ultrasharp? Ktos to juz przerobil? Watpie
    zeby jakas macalnia w mojej okolicy miala wystawione takie sztuki.

    Z gory dziekuje za opinie.

    --
    Pozdr

  • 2. Data: 2014-03-26 15:39:21
    Temat: Re: Monitor Dell P2214 dziwne kolory
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-03-26 11:48, G Nowak pisze:
    > Witam,
    >
    > Kupilem (przez internet) monitor dell P2214H.

    nowy ? używany?

> [...]
    > niezwykle niskim kontrascie, niczym nie przypominajacy nawet obrazu
    > produkowanego przez podlego laptopa sprzed dekady.

    dziwne wręcz niemożliwe

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 3. Data: 2014-03-26 16:20:58
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 26/03/2014 14:39, fifak wrote:

    > nowy ? używany?

    nowy

    > dziwne wręcz niemożliwe

    sam bym nie uwierzyl gdybym nie zobaczyl, ale juz mialem okazje pogadac
    z kims, kto kupil 2 cale mniejszy z tej samej serii i zdaje sie
    potwierdzac moje odczucia (kupil w innym kraju wiec szansa pochodzenia z
    tej samej trafionej serii dosc mala).

    > ---
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania,
    > ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

    jakiegos g.... Ci sie przykleilo ;-)

    --
    Pozdr

  • 4. Data: 2014-03-26 17:24:50
    Od: fifak <f...@o...pl>

    > nowy

    no to odpada teoria o podmianie matrycy

    a jak podłączony? Displayport?

> [...]
    > z kims, kto kupil 2 cale mniejszy z tej samej serii i zdaje sie
    > potwierdzac moje odczucia (kupil w innym kraju wiec szansa pochodzenia z

    przymierzałem i widziałem wersję 24" i była bardzo dobra, ostatecznie
    oszczędziłem 200zł i kupiłem 24" IPS LG - jestem zadowolony

  • 5. Data: 2014-03-26 20:28:27
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 26/03/2014 16:24, fifak wrote:

    > no to odpada teoria o podmianie matrycy
    >
    > a jak podłączony? Displayport?

    prez SCART. nie, czekaj, to sie zwie DP, nawet daja kabel... ;-)

    > przymierzałem i widziałem wersję 24" i była bardzo dobra, ostatecznie
    > oszczędziłem 200zł i kupiłem 24" IPS LG - jestem zadowolony

    widziales 24'' P czy U? mam pewne podejrzenia. moj znajomy ma 24'' U,
    wydaje sie przypominac "stare" U.

    --
    Pozdr

  • 6. Data: 2014-03-26 21:37:54
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > w ramach zachety do zakupu serii ultrasharp? Ktos to juz przerobil?
    > Watpie zeby jakas macalnia w mojej okolicy miala wystawione takie sztuki.

    Mam w robocie Della 22 cale ale symbolu nie pomnę.
    Produkuje to obraz nędzy i rozpaczy, niektórych odcieni w ogóle nie
    produkuje na ekranie i wracając do domu nagle widzę że ta strona/obrazek
    ma coś w taki fajny odcień delikatny.

    No cóż, coś koło 5-6 stów kosztuje i tak wygląda.

    Ale nie wszystkim to przeszkadza więc nie ma problemu.

    Pozdrawiam

    PS. w domu mam Eizo S2231W.

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2014-03-28 21:27:44
    Od: "LPPL" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Irokez"

> [...]
    > Produkuje to obraz nędzy i rozpaczy, niektórych odcieni w ogóle nie
    > produkuje na ekranie i wracając do domu nagle widzę że ta strona/obrazek

    Jeżdziłem służbowym renault i fiatem (nie mam pamięci do cyferek) i były to
    toczydełka. Odpalały bo musiały i jeżdziły bo jeździły - ot takie
    połączenie cuda techniki z motopapą strażacką.
    Ale kiedy wracam do domu, nagle dostrzegałem, że jazda potrafi dostarczać
    przyjemności (mimo, a może przede wszystkim z powodu napędu
    nieprzednoosiowego i trochę innej tzw. kultury pracy silnika)

    > No cóż, coś koło 5-6 stów kosztuje i tak wygląda.

    Brawo, doszliśmy (prawie) jednocześnie do wniosku, że cena ma zwykle
    związek z jakością, a co za tym idzie - funkcjonalnością i komfortem, heh.

    > Ale nie wszystkim to przeszkadza więc nie ma problemu

    LPPL
    Obiema recyma

    > Pozdrawiam
    >
    > PS. w domu mam Eizo S2231W.

    PS
    Taaa, normalnie głupio byłoby się chwalić, ale sam zacząłeś...
    Więc patrzę tak sobie przez okno a tam stoi leciwe, ale jednak BMW 316.

    Pozdrawiam;)))

    --
    LPPL

  • 8. Data: 2014-03-29 18:55:30
    Od: borsuk <b...@a...pl>

    W dniu 2014-03-28 21:27, LPPL pisze:

    > Taaa, normalnie głupio byłoby się chwalić, ale sam zacząłeś...
    > Więc patrzę tak sobie przez okno a tam stoi leciwe, ale jednak BMW 316.
    no i kolor ma na pewno dużo ładniejszy :)

  • 9. Data: 2014-03-29 20:55:59
    Od: "LPPL" <u...@g...pl>

    Użytkownik "borsuk"

    > no i kolor ma na pewno dużo ładniejszy :)

    Niestety, bo podobno czarny (ale również biały) to nie kolor. Tak
    przynamniej twierdzą niektórzy sprzedawcy telewizorów i monitorów;)

    --
    LPPL

  • 10. Data: 2014-03-30 12:16:40
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 29/03/2014 19:55, LPPL wrote:

    > Użytkownik "borsuk"

    > Niestety, bo podobno czarny (ale również biały) to nie kolor. Tak
    > przynamniej twierdzą niektórzy sprzedawcy telewizorów i monitorów;)

    Tak? A pytales sie ich czemu monitor/tv z white-led swieci na niebiesko? ;-)