  • 11. Data: 2011-05-26 17:59:17
    Temat: Re: Monitor CRT Philips Brilliance 107P5 - zalany
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-26 14:09, =Marcos= pisze:

    > Monitor LCD kupuje się pod konkretną rozdzielczość i przy takiej
    > rozdzielczości powinien wyglądać bardzo dobrze. Dla mnie pierwszy tydzień na
    > LCD był ciężki, męczył oczy, ale od tamtego czasu jest super. Trzeba
    > poszukać przed zakupem i kupić taki monitor, w którym rozmiar piksela jest
    > "odpowiedni" dla oczu (ja np. pracując przy grafice dobrze się czuję z dużym
    > pikselem, czyli mniejsza rozdzielczość na większym rozmiarze monitora). To
    > tak na przyszłość, jeśli jednak kiedyś "grubas" padnie ;)

    Przy każdej rozdzielczości możesz sobie ustawić rozmiar czcionki,
    powiększyć ją.

    --
    animka

  • 12. Data: 2011-05-27 10:52:13
    Od: "atna" <a...@w...pl>

    Wytrzymałam półtora doby. Przed chwilą włączyłam. DZIAŁA!!!
    uff... tylko czemu mi tak serducho kołacze i żołądek pod gardłem czuję :)))
    Mniejsza z tym, jeśli teraz zemdleję, to już tylko z ulgi, że wszystko w
    porządku.

    Dziękuję za wszystkie rady i sugestie.
    Z czasem i mnie LCD czeka, więc bardzo się przydadzą.

    Pozdrawiam, A.

  • 13. Data: 2011-05-27 12:39:07
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Fri, 27 May 2011 12:52:13 +0200, atna napisał(a):

    > DZIAŁA!!!

    :)
    --
    Jacek

  • 14. Data: 2011-05-28 01:19:58
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Wytrzymałam półtora doby. Przed chwilą włączyłam. DZIAŁA!!!

    Bo on dobrze wie, ze jakby nie zadzialal, to wyladowalby na wysypisku, a
    Atna za marne 40zl kupilaby nastepce w serwisie aukcyjnym;-)

    > uff... tylko czemu mi tak serducho kołacze i żołądek pod gardłem czuję :)))

    Ojtam-ojtam, jakby zaczal odtwarzac dolby surround, znaczy sie wykonal
    spektakl swietlno-muzyczny w postaci iskier i huku, to rzeczywiscie
    serducho moze przyspieszyc;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa