  • Data: 2010-12-09 17:11:51
    Temat: Re: Monitor 22" z pivotem, hubem USB i do tego tunerem TV
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lagod pisze:

    > Nie wiem o co chodzi. Gościowi nie chce się "ptaszek" postawić - to
    > poważny problem, tylko trochę NTG.

    ech wy, czepialscy. ja sie wychowałem na TV w roli monitora, i od tamtej
    pory było tylko lepiej. 4 miesące temu patrzyłem na 21calowego CTR i nie
    chciałem zadnego byle jakiego LCD TN. gdy śmierć startego CRT zmusiła
    mnie do zakupu LCD bez wahania wykluczyłem matryce TN. MAm dela wa2209
    na IPS, i powiem tak: ledwo daje radę.... Ten w pracy, z matrycą TN to
    porażka. nadaje sie do wyświetlania jakichstam informacji, mozna
    wyświetlić kolorowe zdjęcie -- zeby ukryć wady. jednak gdy projektant
    strony www, ma orli wzrok i brak wyobraźni, to pola które trzeba
    zazanczyć "ptaszkiem" (czyli kliknąć myszką aby pozostawić znaczek) robi
    o 2 odcienie ciemniejsze. te 2 odcienie to za mało zeby odrazu wiedzieć
    co dalej. Dopiero jak sie człoweik zastanowi, gdzie to ma być
    "zaptaszkowane" inaczej ustawei monitor - tooo nareszczie widać!
    Takeigo kłopotu nie było na CRT i na ips.
    teraz jasne?
    ToMasz