  • 1. Data: 2015-06-03 16:34:50
    Temat: Monitor:)
    Od: Tom <T...@d...com>

    Czego to nie wymyślą, mamy już ekrany super szerokie 21:9

    No to czas na kwadraty

    http://www.prad.de/new/monitore/test/2015/test-eizo-
    ev2730q-bk.html

    a ja chętnie bym kupił 4:3 tak z 20" gęsty wyświetlacz

  • 2. Data: 2015-06-03 18:38:30
    Temat: Re: Monitor:)
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 03 Jun 2015 16:34:50 +0200, Tom napisał(a):

> [...]
    >
    > http://www.prad.de/new/monitore/test/2015/test-eizo-
    ev2730q-bk.html

    > a ja chętnie bym kupił 4:3 tak z 20" gęsty wyświetlacz

    Po tym, jak posiedziałem przy EV3237, to wzdycham potężnie do ColorEdge
    CG248 lub CG318. :)

    [ Ludzie są jak skarpetki. Jeden podobny do drugiego, a do pary nie ]
    [ znajdziesz. (JoeMonster.org) ]

  • 3. Data: 2015-06-04 23:43:07
    Od: Koziołek <k...@g...pl>

    Tom napisał:

    > No to czas na kwadraty
    >
    > http://www.prad.de/new/monitore/test/2015/test-eizo-
    ev2730q-bk.html

    Piszę się, jak będą z pivot'em.

    Pozdr.,

    Koziołek
    --
    www.przepraszamzacrossposta.blox.pl
    www.blogmateuszka.blox.pl

  • 4. Data: 2015-06-05 08:57:47
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    ev2730q-bk.html

    > Piszę się, jak będą z pivot'em.

    W tym modelu bym na to nie liczył. Za gęste piksele.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 5. Data: 2015-06-13 13:59:09
    Od: " 666" <...@...6>

    Ja bym chętnie kupił lapka z ekranem 5:4 ;-))

    -----

  • 6. Data: 2015-06-14 17:11:18
    Od: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl>

    On Wed, 03 Jun 2015 16:34:50 +0200
    Tom <T...@d...com> wrote:

    > Czego to nie wymyślą, mamy już ekrany super szerokie 21:9
    >
    > No to czas na kwadraty

    > a ja chętnie bym kupił 4:3 tak z 20" gęsty wyświetlacz

    A ja 3:2 - typowa fotografia. IMO najwygodniejsze proporcje. 16:9 to za
    przeproszeniem dla skośnookich...

    P.