  • 1. Data: 2010-10-14 05:45:16
    Temat: Monitor
    Od: "Lolo " <c...@g...pl>

    Czesc

    Obecnie uzywam takiego monitora
    http://www.smartcomputing.com/editorial/article.asp?
    article=articles/hardware/2000/h0309/12h09.asp
    Ale jestem zmuszony kupic LCD (powod: przeprowadzka do malutkiego
    mieszkania). Ktory LCD bedzie mial jakosc obrazu najbardziej zblizona do starego?

  • 2. Data: 2010-10-14 08:27:41
    Temat: Re: Monitor
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Lolo napisał:
> [...]
    > mieszkania). Ktory LCD bedzie mial jakosc obrazu najbardziej zblizona do starego?

    JAk mialem Sony juz nei pamietam ktory 19" z serii dla polgrafikow ;) i
    musialem sie przesiasc na LCD to poszedlem do sklepu i kazalem sobie
    kolejno podlaczac monitory i patrzylem, czy mi sie obraz podoba (kolory
    i ogolnie swiecenei).

    Wybralem po 6 podlaczeniach (bylem zadowolony z obrazu) i zaplacilem 4 x
    tyle co planowalem (nie bylem z tego powodu jakos bardzo szczesliwy, ale
    stwierdzilem, ze jednak warto)

  • 3. Data: 2010-10-14 10:06:40
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Lolo " <c...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > Ale jestem zmuszony kupic LCD (powod: przeprowadzka do malutkiego
    > mieszkania). Ktory LCD bedzie mial jakosc obrazu najbardziej zblizona do

    Szukaj ekranow IPS, ewentualnie MVA/PVA jesli zalezy ci na lepszej czerni.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 4. Data: 2010-10-14 10:11:13
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 14 Oct 2010 05:45:16 +0000 (UTC), Lolo napisał(a):

> [...]
    > mieszkania). Ktory LCD bedzie mial jakosc obrazu najbardziej zblizona do starego?

    Pooglądaj obraz na EIZO FlexScan S2233W, S2243W, S2433W, FlexScan SX2262W,
    SX2462W.

    [ House: Hey, Hey, You Wanted Fair, You Picked The Wrong Job. The Wrong ]
    [ Profession. The Wrong Species. ("House M.D. 4x07 Ugly") ]

  • 5. Data: 2010-10-14 11:36:53
    Od: "Lolo" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Przemysław Ryk <p...@g...com> napisał(a):
    > Pooglądaj obraz na EIZO FlexScan S2233W, S2243W, S2433W, FlexScan SX2262W,
    > SX2462W.

    To jakis zart? Ceny tych monitorow to prawie 2500zl. Ja za tego IBM dalem 50.
    Mam rozumniec ze aby osiagnac jakosc CRT za 5 dych musze kupic LCD za 2500
    zlotych?

  • 6. Data: 2010-10-14 11:49:18
    Od: "Paweł B." <b...@w...pl>

    W dniu 2010-10-14 13:36, Lolo pisze:
    > To jakis zart? Ceny tych monitorow to prawie 2500zl. Ja za tego IBM
    dalem 50.
    > Mam rozumniec ze aby osiagnac jakosc CRT za 5 dych musze kupic LCD za 2500
    > zlotych?

    Podstawowe pytanie brzmi:
    Do czego używasz tego monitora?

    Pzdr.

    --
    Paweł B.
    botul.pl

  • 7. Data: 2010-10-14 11:50:18
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Lolo" <c...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

> [...]
    > 50.
    > Mam rozumniec ze aby osiagnac jakosc CRT za 5 dych musze kupic LCD za 2500

    Dell 2209wa z panelem IPS, za te cene raczej nic lepszego nie kupisz. W
    tanich TN wystarczy glowe odchylic o kilka cm, zeby kolory rozjechaly sie
    kompletnie, jakakolwiek praca z grafika jest praktycznie niemozliwa.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 8. Data: 2010-10-14 11:58:11
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

> [...]

    > Mam rozumniec ze aby osiagnac jakosc CRT za 5 dych musze kupic LCD za 2500

    Za nowy zapłaciłeś 50 zł? Poczekaj kolejne 10 lat, może tego EIZO też za
    5 dyszek kupisz.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 9. Data: 2010-10-14 12:13:55
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    Dnia Thu, 14 Oct 2010 12:50:18 +0100, kamil napisał(a):

    > Dell 2209wa z panelem IPS, za te cene raczej nic lepszego nie kupisz.

    Potwierdzam. Mam od kilku miesięcy i uważam, że to porządny sprzęt. Trochę
    fotografuję, szukałem czegoś lepszego niż przeciętność i jak do tej pory to
    nie zawiodłem się.

    --
    Krasnal...

  • 10. Data: 2010-10-14 13:14:46
    Od: Ingarden <e...@o...pl>

    > Mam rozumniec ze aby osiagnac jakosc CRT za 5 dych musze kupic LCD za 2500
    > zlotych?

    A na czym Ci zależy? Jeśli na odwzorowaniu kolorów, to tak - musisz tyle
    zapłacić.

    --
    le