  • Data: 2010-10-14 13:23:28
    Temat: Re: Monitor
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Krasnal" <k...@o...pl> wrote in message
    news:qwe50uetsxy7$.7c5izi4xkst4.dlg@40tude.net...

    > Potwierdzam. Mam od kilku miesięcy i uważam, że to porządny sprzęt. Trochę
    > fotografuję, szukałem czegoś lepszego niż przeciętność i jak do tej pory
    > nie zawiodłem się.

    Ma swoje wady (poswietlenie sporo przebija na czarnym ekranie), ale w tym
    przedziale cenowym co najwyzej tanie PVA/MVA mozna trafic, ewentualnie
    jakies koreanskie cuda firmy Pieswiecong.

    Druga opcja to cos uzywanego na allegro, swego czasu kilka modeli NECa
    cieszylo sie dobrymi opiniami, w pracy mam hp 2035 i po skalibrowaniu nie
    mozna mu nic zarzucic. Wada taka, ze kupujesz sprzet, ktory pewnie pracowal
    po 12 godzin na dobe przez ostatnich kilka lat.

    Pozdrawiam
    Kamil