  • Data: 2011-05-19 08:57:39
    Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Maj, 22:33, Andrzej <a...@w...pl> wrote:
> [...]
    tml

    > Mniejsza z tym co jest w linku - jeździłeś czymś takim?

    Jeździłem chwilę TDCI 130KM z 6biegową skrzynią.
    Powiem tak - do przemieszczania się po mieście porażka, biegi są
    krótkie i jadąc w korku wajchujesz jak głupi.

    Dlatego kupiłem 2,5 V6 z 5 biegowym tiptronikiem.

    Co do TDCI - lubi się wycinać wieloklin napędzający pompę wody i wtedy
    zagotowujesz samochód, nijak to się nie objawia ;) po prostu pompa
    wody staje - ponoć dzieje się tak przy przebiegu rzędu 170-180kkm.
    Pompa wody jest tandemowa z pompą wspomagania, więc jak wytnie to obie
    do wymiany/regeneracji ;)

    Jeśli samochód normalnie eksploatowany to i nie powinno być problemów
    z wtryskami turbiną i osprzętem wtryskowym.

    Jeździ się w miarę przyjemnie bo i duże masywne autko.

    Więcej się nie będę wypowiadał bo mam V6 i z automatem, więc nie ma co
    porównywać ;) u mnie silnika nie słychać, diesla jednak i słychać i
    czuć. Ja jadę 120 i słyszę tylko opony :)

    Pozdrawiam !