  • 1. Data: 2017-12-14 21:25:41
    Temat: Mondeo 2002, 1.8 LPG mk3 - biegi/skrzynia
    Od: Mirosław R. <m...@g...com>

    Hey,

    Zaczęło się od tego że nie mogłem zrzucić 5 biegu. Trochę sie naszarpałem, ale
    odpuścił. Teraz jak testowo próbuje wrzucić piątkę to wchodzi i od razu spada na luz,
    za każdym razem, czasami zgrzytnie. Dziwne bo do 4 biegu normalnie wchodzi i auto
    jeździ. Ile mnie szarpnie naprawa?
    Pozdro

  • 2. Data: 2017-12-15 09:31:07
    Temat: Re: Mondeo 2002, 1.8 LPG mk3 - biegi/skrzynia
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-12-14 o 21:25, Mirosław R. pisze:
> [...]
    za każdym razem, czasami zgrzytnie. Dziwne bo do 4 biegu normalnie wchodzi i auto

    Zapytaj o cenę w warsztacie, czasem lepiej kupić i zamontować używaną ze
    złomu.

  • 3. Data: 2017-12-16 12:47:43
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Zapytaj o cenę w warsztacie, czasem lepiej kupić i zamontować używaną ze
    > złomu.

    Jak z 10 lat temu chciałem sobi zregenerować skrzynię do Cieniasa, to szpece
    mówili, że nie opłaca się im tego regenerować, bo koszta z trzykrotnie
    prewyższą cenę tej z allegro. Opłacało im się regenerować głównie skrzynie
    do ciężarówek i na tym zarabiają.

    Endriu