-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Moment a moc
Date: Fri, 24 Sep 2010 10:34:52 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 31
Message-ID: <i7hnrc$8hl$1@news.onet.pl>
References: <i7hkc5$poh$1@inews.gazeta.pl>
<4c9c5c02$0$27034$65785112@news.neostrada.pl> <i7hn0i$66s$1@news.onet.pl>
<4c9c6027$0$21009$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: azk150.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1285317292 8757 83.27.148.150 (24 Sep 2010 08:34:52 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Sep 2010 08:34:52 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2312469
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w
>W dniu 2010-09-24 10:20, Agent pisze:
>> Wszystko by sie zgadzało ale tylko teoretycznie czyli jakby się
>> dało
>> zrobić przekładnię (CVT?) która zawsze utrzymuje obroty silnika
>> tak aby
>> dostarczał pełną moc. Wtedy nie byłoby żadnej róznicy czy silnik
>> ma 80
>> czy 200 Nm.
Ale zawsze nie potrzeba pelnej mocy :-)
A wtedy dojdzie "automat lag" ..
>> Praktyka jednak pokazuje ze kierowcy niechętnie korzystają z
>> obrotów 4.5-6 tys a więc nie wykorzystują max mocy silnika
>> benzynowego i
>> dlatego to ucucie braku mocy.
>
> Dlatego tacy kierowcy powinni mieć automatyczną skrzynię biegów.
> Posiada same zalety - u znakomitej większości użytkowników kończy
> się to mniejszym zużyciem paliwa i wyższymi osiągami samochodu
> (wbrew powtarzanym, obiegowym opiniom).
No nie wiem, nie wiem - masz jakies dwa autka do porownania ?
Jakos tak wyrobilem sobie opinie ze automat musi wiecej spalic, ale
to raczej byly automaty starszej daty, DSG moze zmienic opinie.
Do czasu zuzycia sprzegla :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.09.10 10:37 Katanka
- 24.09.10 10:36 to
- 24.09.10 10:38 to
- 24.09.10 10:41 Agent
- 24.09.10 10:44 Agent
- 24.09.10 10:45 Agent
- 24.09.10 10:47 BaX
- 24.09.10 11:05 Sylwester Łazar
- 24.09.10 11:08 Agent
- 24.09.10 11:12 Jakub Witkowski
- 24.09.10 11:13 Myjk
- 24.09.10 11:39 J.F.
- 24.09.10 12:49 Przembo
- 24.09.10 12:54 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 24.09.10 13:04 Katanka
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-02-25 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-02-25 Zbigniew Ziobro śmie sugerować "niedostatki niezawisłości" sędzi (wątpliwości co do bezstronności)
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-24 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-24 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-24 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=