  • Data: 2009-10-14 08:30:43
    Temat: Re: Moje boje z "salonami" firmowymi orange w Warszawie
    Od: Jurek Jurek <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Paź, 14:30, "Tomek \"Grych\" Gryszkiewicz" <g...@n...tg.pl>
    wrote:
    > Nie wiem czy jest taniej, było mi wygodniej wyklikać po prostu.. Może to
    > błąd.

    Mnie sie wydaje, ze costam taniej jest, takze blad raczej nie. Na
    niektore telefony sa znizki na pewno. No i na ten net jest na pewno,
    to wiem, bo sie tym interesuje (wieksze limity sa), takze zawsze warto
    temu online'owi sie przyjrzec.

    piotrek: no tak jak mowilem, zawsze sie cos moze trafic. Wiekszosc
    spraw na szczescie mozna zalatwic przez ich strone.