eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaMoje boje z Netią czyli dlaczego niepotrzebnie kupiłem faks (wirtualny) :-)Re: Moje boje z Neti? czyli dlaczego niepotrzebnie kupi?em faks (wirtualny) :-)
  • Data: 2011-01-28 14:55:32
    Temat: Re: Moje boje z Neti? czyli dlaczego niepotrzebnie kupi?em faks (wirtualny) :-)
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 28 Jan 2011 10:34:13 +0100, Przemysław Kowalik wrote:

    >Nawet 2 (w stacjonarnym i laptopie) ale nie chciało mi się bawić z
    >oprogramowaniem do faksowania.

    Jest w windowsie, czy moze raczej - bywa w windowsie, bo pojawia sie i
    znika :-)

    >A wysłanie dokumentu faksem nie jest fałszerstwem? W końcu odbiorca nie
    >otrzymuje dokumentu, a jedynie jego dość marną kopię :-).

    Smiem twierdzic ze nie, bo to ciagle jednak obraz dokumentu.
    Ale tak jakos skladac wlasnoreczny podpis photoshopem zamiast
    dlugopisem .. no nie wiem ..

    P.S. Do faksow lepszy mazak niz dlugopis, grubsze linie lepiej
    widoczne.

    >A nie 200?

    Juz sie pogubilem http://en.wikipedia.org/wiki/Fax
    "zwykly fax" to bedzie grupa 3 ?

    tryb "standard" - 200/204 dpi w poziomie, ale 100/98 w pionie.

    >W każdym bądź razie literki wordowe (w oryginale trutajpy
    >Times New Roman 12) na TIFie wyglądały IMHO zbyt dobrze jak na 96.

    Moze algorytm przeliczajacy dobry :-)

    >Nazwa usługi rzecz święta, choć OTOH pani interfejs białkowy nie
    >powtórzyła nazwy dokładnie :-).

    No i nazwa uslugi w cudzyslowie ma byc :-)

    J.