  • 21. Data: 2002-10-21 15:21:22
    Temat: Re: Moje 3 grosze czyli ameryka?ski punkt widzenia
    Od: Marek Moskal <m...@i...p-l>

    futszaK napisal(a) [19 Oct 2002]:

    > biorąc pos uwage fakt że podali takie info na CiscoExpo (nie na KST),
    > nie zaś na własnej stronce można wywnioskować dwie rzeczy:
    > 1.Interesują się wyłącznie turbozajebiście dużymi klientami

    Uslug dla przecietnego Kowalskiego raczej nie swiadcza...

    > 2.Webmaster jest do dupy

    Czemu webmaster?

    --
    (moskit-at-irc.pl)

  • 22. Data: 2002-10-22 06:50:02
    Od: futszaK <f...@W...irc.pl>

    On Mon, 21 Oct 2002 15:21:22 +0000 (UTC), Marek Moskal
    <m...@i...p-l> wrote:

    > Uslug dla przecietnego Kowalskiego raczej nie swiadcza...

    to mogliby chociaż świadczyć dogodne usługi dla tych co świadczą
    usługi dla przeciętnego Kowalskiego

    > Czemu webmaster?

    bo nawet nikt mi nie odpowiedział na maila co jest już wyraźnym
    nietaktem

    --
    futszaK
    Pl-Plus 601061867 Pl-Idea 504213565 POTS (59)8339018

  • 23. Data: 2002-10-22 10:36:20
    Od: "Waldemar Godel" <a...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marek Moskal" <m...@i...p-l> napisał w wiadomości

    > NOM to nie jest przeciez Tel-Energo.

    No popatrz... pewnie jakiegos innego NOMu uzywasz...

    Polecam: http://www.nom1044.pl/main.evn?screen=nom&action=udz
    ialowcy

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    a...@o...info, a...@t...org

  • 24. Data: 2002-10-22 12:46:01
    Od: Marek Moskal <m...@i...p-l>

    futszaK napisal(a) [21 Oct 2002]:

    > to mogliby chociaż świadczyć dogodne usługi dla tych co świadczą
    > usługi dla przeciętnego Kowalskiego

    Sprzedaja dostep do Internetu 2 Mbit/s z gwarancjami, czyli cos na czym
    sie swiadczy uslugi dla przecietnych Kowalskich ;)

    > bo nawet nikt mi nie odpowiedział na maila co jest już wyraźnym
    > nietaktem

    To zle sie wyraziles. "Webmaster jest do dupy" wyraza watpliwosc co do
    umiejetnosci osoby dotyczacych zajmowania sie stronami WWW. Jezeli taka
    osoba nie odpowiedziala ci na email, to jest jest np. niekontaktowa ;)

    --
    (moskit-at-irc.pl)

  • 25. Data: 2002-10-22 15:11:12
    Od: Marek Moskal <m...@i...p-l>

    Waldemar Godel napisal(a) [22 Oct 2002]:

    > No popatrz... pewnie jakiegos innego NOMu uzywasz...
    > Polecam: http://www.nom1044.pl/main.evn?screen=nom&action=udz
    ialowcy

    W takim razie NOM to TPSA.
    (hint: TPSA jest udzialowcem Tel-Energo, ktory jest udzialowcem NOM).

    Fakt posiadania udzialow w innej firmie wcale nie znaczy, ze ta jest jedna
    i ta sama firma.

    --
    (moskit-at-irc.pl)

  • 26. Data: 2002-10-22 19:17:47
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > W takim razie NOM to TPSA.
    > (hint: TPSA jest udzialowcem Tel-Energo, ktory jest udzialowcem NOM).
    >
    > Fakt posiadania udzialow w innej firmie wcale nie znaczy, ze ta jest
    > jedna i ta sama firma.

    Odrozniasz 0,5 % od 50 % ?
    :-)

    M.

  • 27. Data: 2002-10-23 13:38:05
    Od: futszaK <f...@W...irc.pl>

    On Tue, 22 Oct 2002 15:11:12 +0000 (UTC), Marek Moskal
    <m...@i...p-l> wrote:

    > W takim razie NOM to TPSA.
    > (hint: TPSA jest udzialowcem Tel-Energo, ktory jest udzialowcem NOM).
    > Fakt posiadania udzialow w innej firmie wcale nie znaczy, ze ta jest jedna
    > i ta sama firma.

    nie bawiąc sie w szczegóły wkrótce NOM i TelEnergo to będzie jedna i
    ta sama firma

  • 28. Data: 2002-10-24 06:16:07
    Od: Marek Moskal <m...@i...p-l>

    futszaK napisal(a) [23 Oct 2002]:

    > nie bawiąc sie w szczegóły wkrótce NOM i TelEnergo to będzie jedna i
    > ta sama firma

    Ale nie byla i nie jest.

    --
    (moskit-at-irc.pl)

  • 29. Data: 2002-10-24 09:27:02
    Od: futszaK <f...@W...irc.pl>

    On Thu, 24 Oct 2002 06:16:07 +0000 (UTC), Marek Moskal
    <m...@i...p-l> wrote:

    > Ale nie byla i nie jest.

    co to za różnica skoro na przykład rzecznika prasowego mają tego
    samego TERAZ

    --
    futszaK
    Pl-Plus 601061867 Pl-Idea nie żyje POTS (59)8339018

  • 30. Data: 2002-10-24 13:00:20
    Od: Marek Moskal <m...@i...p-l>

    futszaK napisal(a) [24 Oct 2002]:

    > co to za różnica skoro na przykład rzecznika prasowego mają tego
    > samego TERAZ

    Zamiast sprzeczac sie dalej o "jednosc" tych firm (zaraz pewnie uslysze
    niezwykle sluszna argumentacje, ze NOM i Tel-Energo maja biura w tym samym
    budynku!) proponuje wrocic do twojej poczatkowej opinii:

    >uwazasz ze po tym numerze z rachunkami od NOM TelEnergo jest taki
    >bardzo wiarugodny w oczach przecietnego obywatela nie znajacego sie za
    >bardzo na wojenkach na gorze w swtatku telekomunikacyjnym ???

    Jezeli zapytasz przecietnego korzystacza z uslug, zna on firme NOM ("a, to
    ci co mozna dzwonic", ewentualnie z dodanym psioczeniem), natomiast Tel-
    Energo nie jest znana im firma. W najlepszym przypadku dowiesz sie: "a, to
    ci od internetu przez gniazdko elektryczne?".

    Przecietny czlowiek w ogole nie kojarzy ze Tel-Energo ma cokolwiek
    wspolnego z NOM.

    Przecietny obywatel wie za to doskonale, ze swiatlowodami i sieciami w
    ministerstwach zarzadza STOEN.

    --
    (moskit-at-irc.pl)