  • Data: 2002-10-24 13:00:20
    Temat: Re: Moje 3 grosze czyli ameryka?ski punkt widzenia
    Od: Marek Moskal <m...@i...p-l> szukaj wiadomości tego autora

    futszaK napisal(a) [24 Oct 2002]:

    > co to za różnica skoro na przykład rzecznika prasowego mają tego
    > samego TERAZ

    Zamiast sprzeczac sie dalej o "jednosc" tych firm (zaraz pewnie uslysze
    niezwykle sluszna argumentacje, ze NOM i Tel-Energo maja biura w tym samym
    budynku!) proponuje wrocic do twojej poczatkowej opinii:

    >uwazasz ze po tym numerze z rachunkami od NOM TelEnergo jest taki
    >bardzo wiarugodny w oczach przecietnego obywatela nie znajacego sie za
    >bardzo na wojenkach na gorze w swtatku telekomunikacyjnym ???

    Jezeli zapytasz przecietnego korzystacza z uslug, zna on firme NOM ("a, to
    ci co mozna dzwonic", ewentualnie z dodanym psioczeniem), natomiast Tel-
    Energo nie jest znana im firma. W najlepszym przypadku dowiesz sie: "a, to
    ci od internetu przez gniazdko elektryczne?".

    Przecietny czlowiek w ogole nie kojarzy ze Tel-Energo ma cokolwiek
    wspolnego z NOM.

    Przecietny obywatel wie za to doskonale, ze swiatlowodami i sieciami w
    ministerstwach zarzadza STOEN.

    --
    (moskit-at-irc.pl)