    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Moja "ulubiona" ulica Pulawska (DC)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Fri, 20 Sep 2013 11:32:38 +0200

    Fri, 20 Sep 2013 11:08:57 +0200, Pawel O'Pajak

    > Mowisz o sluzbach miejskich, ktore od tego sa, by na biezaco
    > monitorowac stan miejskich instalacji, czy o kierowcach,

    Standardowo zapominasz, że ktoś musi za to zapłacić. Kto za to ma znowu
    płacić żeby utrzymywać armię zglądaczy czy przypadkiem przycisk się nie
    popsuł? Oczywiście, że są takie służby, ale żeby problem zaobserwować to
    trzeba być w danym miejscu codziennie. To jest NIEREALNE przy takiej
    wielkości infrastruktury. Z drugiej strony co to jest za problem, jako
    użytkownik, żeby wziąć telefon czy usiąść do kompa (zamiast truć na grupie
    dyskusyjnej czy na forum onetu) jak się zbyt długo sterczy w korku i
    ZASUGEROWAĆ zmianę? Czy to przekracza twoje umiejętności, albo nadto
    obciąża cenny czas? Może przekornie i na złość chcesz komuś zrobić-- a
    jeśli tak, to komu?

    > ktorzy juz tyle glupot Galasa widzieli, ze nie zdziwily
    > by ich swiatla na srodku pustego pola?

    Wymieniaj śmiało te rzekome głupoty. Tylko pewnie znowu okaże się, jak w
    przypadku rozpoczęcia tego wątku, że tylko ci się zdaje jak duży jest
    problem. Jak się przyjrzeć dokładniej, to na setki jak nie tysiące
    rozwiązań, poważnych problemów jest tylko kilka -- i najczęściej jest
    problem, bo zderzają się dwa różne światy. Ale malkontentci twojego kroju
    zawsze sobie znajdą problem do narzekania. Jak nie znajdą, to sobie
    wymyślą.

    --
    Pozdor Myjk