  • Data: 2013-09-18 14:44:04
    Temat: Re: Moja "ulubiona" ulica Pulawska (DC)
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-09-18, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Przecież sam napisałeś, że nie wiedzą z jaką prędkością mogą się poruszać.
    > Pytam się wiec czy sugerujesz, że powinno być więcej znaków.

    Nie powinno byc wiecej znakow ale tez nie powinno byc nieoznakowanego
    masztu FR ktory aktualnie stwarza niebezpieczne sytuacje.

    > Czyli napisałeś RAZ?

    Nie pisalem w tej sprawie, po prostu wyleczylem sie z pisania do urzedow
    i wiecznie wysylania mnie na drzewo. Nie mam na to czasu ani checi.

    > Bez komentarza. Newsowy mistrz klawiatury od siedmiu boleści.

    Oczywiscie :-) Mi to po prostu zwisa i powiewa, moze stac tam i 15 masztow
    FR, tylko po co wydawac pieniadze na kampanie przekonywujace ludzi do FR
    skoro sa takie kwiatki jak w tym miejscu? Widzisz problem we mnie i innych
    co nie zglaszaja a ja sie pytam kto ta droge odbieral i dopuscil do ruchu?
    Tu juz problemu nie widzisz?

    --
    Artur
    ZZR 1200