  • Data: 2016-04-01 10:54:00
    Temat: Re: Modulacja
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...usun.slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.03.2016 o 10:31, John Smith pisze:

    > Też myślałem o budowie stanowiska pomiarowego, ale czasu brak.
    > Poszedłem na intuicję, modulacja GFSK, ale może jestem w błędzie.
    > K.

    2GFSK raczej nie poprawi zasięgu. Od 2FSK różni się w sumie tym, że jest
    mniej śmieci w widmie nadajnika. W GFSK kluczowanie częstotliwości dla
    zera i jedynki nie jest tak "brutalne" jak w FSK tylko odbywa się
    niejako płynnie. Na poniższym obrazku masz widmo nadajnika w obu
    rodzajach modulacji:

    http://community.silabs.com/t5/image/serverpage/imag
    e-id/3370i050FBC3C0ED09599/image-size/original?v=mpb
    l-1&px=-1

    Grzegorz