-
1. Data: 2003-08-04 18:27:54
Temat: "Modernizacja" Neostrady we Wroclawiu
Od: "Tomasz Janeczko" <t...@c...ict.pwr.wroc.pl>
Witam,
Ku przestrodze przyszlych nabywcow uslugi zwanej "Neostrada"
Moja historia wyglada nastepujaco:
Sobota 2 Sierpnia, 23:55
-------------------------------
Dzialajace dotad polaczenie przestaje funkcjonowac.
Nie dziala DNS, ping, telnet, etc... dokladnie zero.
No coz, postanawiam po prostu rozlaczyc sie i sprobowac ponownie...
Niestety, na etapie laczenia wywala blad 721 (komputer zdalny nie odpowiada).
Czekam 15 minut....
Niedziela 3 Sierpnia, 00:10
--------------------------------
Dzwonie na infolinie 0800 102102
Mowia mi:
"A co nie wie Pan, trwja prace MODERNIZACYJNE we Wroclawiu,
moga byc chwilowe przerwy, ale kolega mi mowi ze przed chwila dzwonil
ktos z Wroclawia i powinno byc OK".
Sprawdzam - dalej nie dziala. OK poczekam...
Niedziela 3 Sierpnia, 01:15
---------------------------------
Neostrada dalej blad 721 (komputer zdalny nie odpowiada).
Dzwonie na infolinie.
Mowia mi:
"Niestety prace modernizacyjne potrwaja do 4 rano".
OK, ide spac.
Niedziela 3 Sierpnia, 10:20
---------------------------------
Neostrada dalej nie dziala (blad 721)
Dzwonie na infolinie.
Mowia mi:
"W takim przypadku mozemy tylko przyjac reklamacje.
Niestety jest niedziela i nikt sie nia nie zajmie az do poniedzialku".
OK, skladam reklamacje i czekam
Poniedzialek 4 sierpnia, 9:20
-----------------------------------
Neostrada dalej nie dziala (blad 721)
Dzwonie na infolinie.
Mowia:
"Skierowalismy sprawe do pionu sieci, nie ma jeszcze odpowiedzi,
prosze sprobowac pozniej"
OK, mysle dam im troche czasu... zalatwiam sprawy na miescie
Poniedzialek 4 sierpnia, 16:12
--------------------------------------
Neostrada dalej nie dziala (blad 721)
Dzwonie na infolinie.
Mowia:
Infolinia: "Czy Pan wylaczal komputer?"
Ja: "??? Oczywiscie ze wylaczalem i wlaczalem. Na noc z reguly wylaczam komputer"
Infolinia: "No bo mysmy sprawdzali o 12:18 i nie bylo synchronizacji z modemem, czy
ma Pan modem USB?"
Ja (w mysli): wydaje mi sie ze powinni wiedziec jaki modem mi sprzedali !!!
Ja (glosno): "Tak USB"
Infolinia: "A teraz ma Pan wlaczony?"
Ja: "Tak, i " (uprzedzajac ich standardowe pytanie ) "pala sie lampki POWER i ADSL i
synchronizacja zawsze byla i jest OK"
Infolinia: "Yhmmm. W takim razie musimy powiadomic pion sieci zeby sprawdzili jeszcze
raz"
Ja: "Jako ze blad jest "komputer zdalny nie odpowiada" to wyglada na to ze sam modem
i polaczenie jest OK i
ze to w czasie owej "MODERNIZACJI" ktos cos spapral w centrali albo dalej".
Infolinia: "Byc moze. Powiadomimy pion sieci"
Ja: "Kiedy moge liczyc na roziwazanie problemu ?"
Infolinia: "Moze jeszcze sie UDA dzisiaj, a jak nie to jutro"
Ja: "No ale ja juz czekam druga dobe"
Infolinia: "nie mozemy nic zrobic"
Poniedzialek 4 sierpnia 17:20
------------------------------------
Neostrada dalej nie dziala (blad 721)
Dzwonie na infolinie.
Infolinia: "Nie mamy zadnej informacji z pionu sieci"
Ja: "Kiedy bedzie jakakolwiek informacja"
Infolinia: "Nie wiadomo, moze jutro. W zasadzie mamy 14 DNI NA ODPOWIEDZ" (SIC !!!!!)
Ja: "Ale ja potrzebuje Neo do PRACY! Nie moge czekac az tyle"
Infolinia: "Z reguly jest to KILKA DNI" (SIC!!!)
Ja: "Czy ktos moglby oddzwonic do mnie jesli cokolwiek bedzie wiadomo ?"
Infolinia: "Nam nie wolno dzownic" (SIC !!!!)
Ja: "W takim razie czy moglbym dostac telefon do kogos z pionu sieci gdzie moglbym
sie czegos dowiedziec"
Infolinia: "Nie nie mamy telefonow do pionu sieci" (SIC), "mamy system gdzie
wpisujemy zgloszenie i po prostu
czekamy". "Prosze sie dowiadywac"
PODSUMOWANIE:
1. Dalej Neostrada nie dziala.
2. Zupelnie nie wiadomo czy i kiedy ten problem zostanie rozwiazany
3. Tzw. "pomoc techniczna" w Infolinii nie jest w stanie NIC zrobic i w niczym pomoc.
Tak wyglada poziom uslug Telekomunikacji Polskiej SA za ktore placi sie 200zl/
miesiac.
Wszystkim szukajacym niezawodnych laczy z internetem ODRADZAM Neostrade i TPSA w
ogole.
Pozdrowienia,
Tomasz Janeczko
-
2. Data: 2003-08-05 05:36:04
Temat: Re: "Modernizacja" Neostrady we Wroclawiu
Od: blaqfoot <blaqfoot@_No_SpAm__.gazeta.pl>
Tomasz Janeczko wrote:
> Witam,
>
> Ku przestrodze przyszlych nabywcow uslugi zwanej "Neostrada"
>
> Moja historia wyglada nastepujaco:
>
>[...]
>
> Wszystkim szukajacym niezawodnych laczy z internetem ODRADZAM Neostrade i TPSA w
ogole.
>
> Pozdrowienia,
> Tomasz Janeczko
Dobrze wiedziec jak TPSA traktuje swoich klientowi to jeszcze we
Wroclawiu... I to w dodatku w czasie kiedy zaczyna sie rozwijac tam
Internet przez kabel od gniazdka (projekt e-Wro). Dobrze ze jest coraz
wiecej alternatyw w postaci wspomianego e-Wro oraz szybko rozwijajacemu
sie Internetowi przez kablowke...
Pozdrawiam
blaqfoot -> www.blaqworks.com
wortal poswiecony Internetowi
-
3. Data: 2003-08-05 05:36:14
Temat: Re: "Modernizacja" Neostrady we Wroclawiu
Od: "NEWS" <n...@w...pl>
Użytkownik "Tomasz Janeczko" <t...@c...ict.pwr.wroc.pl> napisał
w wiadomości news:bgm2jn$s7v$1@atlantis.news.tpi.pl...
>
> Wszystkim szukajacym niezawodnych laczy z internetem ODRADZAM Neostrade i
TPSA w ogole.
>
> Pozdrowienia,
> Tomasz Janeczko
>
czesc stary to masz jakiegos nie farta bo ja mam neo prawie rok i kiedy
poprawili na poczatku roku usluge moze mialem dwa razy klopoty z neo a tak
smiga jak nalezy
wiec tylko wspolczucia
Pozdrowka
-
4. Data: 2003-08-05 05:36:23
Temat: Re: "Modernizacja" Neostrady we Wroclawiu
Od: Szymon Dowkontt <s...@f...polbox.pl>
Hello
Tomasz Janeczko wrote:
> Wszystkim szukajacym niezawodnych laczy z internetem ODRADZAM Neostrade i
> TPSA w ogole.
A zglazajac reklamacje dostales numer zgloszenia? Poza tym korzystajac z
uslugi dla hobbystow nie dziw sie, ze jestes traktowany jak hobbysta.
Jezeli potrzebujesz lacze do pracy, to skorzystaj z iDSL... wtedy
reklamacje beda zalatwiane przez biuro polpaku...
--
Szymon Dowkontt
http://www.mb.w.pl
-
5. Data: 2003-08-05 05:36:42
Temat: Re: "Modernizacja" Neostrady we Wroclawiu
Od: "Piotr Chmielewski" <c...@m...pw.edu.pl>
Użytkownik "Tomasz Janeczko" <t...@c...ict.pwr.wroc.pl> napisał
w wiadomości news:bgm2jn$s7v$1@atlantis.news.tpi.pl...
>
Jezeli przypadkiem uzywasz aplikacji dostepowej z plytki
od neo to czym predzej ja odinstaluj i uzyj samego polaczenia
dial-up. Blad ten dosyc czesto jest powodowany wlasnie
przez owa aplikacje, szczegolnie pod windows XP. Choc
teoretycznie konsultant z infolinii powinien zalecic Ci to samo
_przed_ wyslaniem zgloszenia, to roznie z tym bywa...
Bucz
-
6. Data: 2003-08-05 10:37:31
Temat: Re: "Modernizacja" Neostrady we Wroclawiu
Od: FINCH <b...@E...zieba.info>
blaqfoot wrote:
> Tomasz Janeczko wrote:
>
>> Ku przestrodze przyszlych nabywcow uslugi zwanej "Neostrada"
>>
>>[...]
>
>
> Dobrze wiedziec jak TPSA traktuje swoich klientowi to jeszcze we
> Wroclawiu... I to w dodatku w czasie kiedy zaczyna sie rozwijac tam
> Internet przez kabel od gniazdka (projekt e-Wro). Dobrze ze jest coraz
> wiecej alternatyw w postaci wspomianego e-Wro oraz szybko rozwijajacemu
> sie Internetowi przez kablowke...
>
Alternatyw ? Alternatywy 4 chyba. Zobacz tutaj :
http://tinylink.com/?H9xNAvrdUp
--
FINCH
-
7. Data: 2003-08-05 12:19:24
Temat: Re: "Modernizacja" Neostrady we Wroclawiu
Od: "Piotrek" <masq@serwer_zwany_o2.pl>
> Witam,
> Ku przestrodze przyszlych nabywcow uslugi zwanej "Neostrada"
> Moja historia wyglada nastepujaco:
<...>
To naprawde nie jest jeszcze szczyt "tepsowego" zachowania, ja czekalem na
wymiane portu na centrali ponad 2 tygodnie kiedy to wykonalem chyba setki
telefonow i bezradnosc doprowadzala mnie do szalu. Niestety skladanie
reklamacji na infolinii to jedynie nozenie rekordow w ich bazie danych ktore
nic nie znacza, wyjsciem okazalo sie dzwonie po roznych biurach i zdobycie
numeru do Pani ktora rozsyla monterow w moim rejonie. Ona jak i dwa, czy
trzy zespoly monterow ktore mnie odwiedzaly, powiedzieli zgodnie ze
wspolpraca miedzy roznymi pionami i odzialami jest tragiczna, nikt nic nie
wie i najlepiej jest meczyc ich reklamacjami reklamacji, pismami, itp bo
moze to cos zmienic, i rowniez im ulatwic zycie.
Gdyby nie ta wpadka to Neo ocenialbym bardzo dobrze.
Piotrek
-
8. Data: 2003-08-05 15:53:27
Temat: Re: "Modernizacja" Neostrady we Wroclawiu
Od: "Tomasz Janeczko" <t...@c...ict.pwr.wroc.pl>
Użytkownik "Szymon Dowkontt" <s...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości
news:bgmhgc$oav$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Hello
>
> Tomasz Janeczko wrote:
>
> > Wszystkim szukajacym niezawodnych laczy z internetem ODRADZAM Neostrade i
> > TPSA w ogole.
>
> A zglazajac reklamacje dostales numer zgloszenia? Poza tym korzystajac z
> uslugi dla hobbystow nie dziw sie, ze jestes traktowany jak hobbysta.
> Jezeli potrzebujesz lacze do pracy, to skorzystaj z iDSL... wtedy
> reklamacje beda zalatwiane przez biuro polpaku...
Tak dostalem numer zgloszenia. Jak potwierdzil to pion sieci
to problem byl wlasnie po stronie POLPAKU.
Faktem jest natomiast, ze czas miedzy zgloszeniem przez pion sieci we wroclawiu
informacji o problemie do Polpaku a naprawieniem go byl rzedu kilku godzin.
Istotnie wiec Polpak reaguje szybciej.
Nie zmienia to faktu iz za usluge dla hobbystow placi sie 200/miesiac
i wydaje mi sie ze mozna za te pieniadze co nieco oczekiwac.
Tomasz Janeczko
-
9. Data: 2003-08-05 15:53:31
Temat: Re: "Modernizacja" Neostrady we Wroclawiu
Od: "Tomasz Janeczko" <t...@c...ict.pwr.wroc.pl>
Użytkownik "Piotr Chmielewski" <c...@m...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:bgmr42$93q$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Tomasz Janeczko" <t...@c...ict.pwr.wroc.pl> napisał
> w wiadomości news:bgm2jn$s7v$1@atlantis.news.tpi.pl...
> >
> Jezeli przypadkiem uzywasz aplikacji dostepowej z plytki
> od neo to czym predzej ja odinstaluj i uzyj samego polaczenia
> dial-up. Blad ten dosyc czesto jest powodowany wlasnie
> przez owa aplikacje, szczegolnie pod windows XP. Choc
> teoretycznie konsultant z infolinii powinien zalecic Ci to samo
> _przed_ wyslaniem zgloszenia, to roznie z tym bywa...
>
Nie nie uzywam aplikacji dostepowej. Uzywam dial-up.
Wlasnie zaczelo dzialac.
Pion sieci oficjalnie potwierdzil, iz problem byl po stronie Polpaku
Tomek
-
10. Data: 2003-08-05 15:53:40
Temat: Re: "Modernizacja" Neostrady we Wroclawiu
Od: "Tomasz Janeczko" <t...@c...ict.pwr.wroc.pl>
Ciag dalszy:
Wtorek 5 sierpnia, 9:00
--------------
Dalej nie dziala.
Dzwonie na infolinie.
Neo: "Modem sie nie synchronizuje".
Ja: "Ale wlasnie sie synchronizuje OK, tylko ze sprawdzaliscie to jak byl wylaczony
komputer a modem
jest USB"
Neo: "A lampki swieca?"
Ja: "Swieca. Powtarzam ze synchronizacja jest OK, i blad najprawdopodobniej jest na
centrali albo dalej"
Neo: "Chwileczke... mamy nowa informacje z pionu sieci: urzadzenia na centrali sa OK,
modem tez jest OK
i sie synchronizuje".
Ja: "Tylko ze dalej nie dziala: blad 721".
Neo: "Dobrze wpisze prosbe o ponowne sprawdzenie"
Wtorek 5 sierpnia, 11:00
------------------------------
Dalej nie dziala
Dzwonie na do dzialu instalacji przy BOK we Wroclawiu
Mowia mi : "Prosze zadzwonic na infolinie i poprosic o wizyte montera"
Dzwonie na infolinie i prosze o wizyte montera:
OK, umawiaja mnie na jutro 10:00
Wtorek 5 sierpnia, 16:00
------------------------------
Dalej nie dziala.
Dzwonie na infolinie
Ja: "Chcialbym sie dowiedziec czy sa jakies informacje n/t zgloszenia nr....."
Neo: "Mamy informacje z pionu sieci: problem lezy po stronie POLPAKU. Bedzie
rozwiazywany przez POLPAK"
Ja: "No dobrze ale kiedy ? "
Neo: "Prosze zadzwonic jutro"
Ja: "No dobrze ale jak problem jest z Polpakiem (zreszta od poczatku mowilem ze NIE
jest
to problem lokalny mojej konfiguracji/modemu/etc) to nie ma sensu ta wizyta montera.
Neo: "Tak a na kiedy jest Pan umowiony"
Ja: "Na jutro"
Neo: "To niemozliwe, umawiamy na DWA dni naprzod"
Ja: "Mowie to co uslyszalem od konsultanta"
Neo: "Niemozliwe, ale zaraz sprawdze"
Ja: "OK.." czekam... w miedzyczasie proboje sie polaczyc .... i DZIALA !!!!!
(po chwili)
Neo: "Niemozliwe zeby byl Pan umowiony na jutro"
Ja: "To nie ma znaczenia, prosze zamknac wszystkie zgloszenia bo Neo zaczelo dzialac.
Najwyrazniej ktos z POLPAKU w koncu naprawil to co zostalo zepsute podczas
nieszczesnej
modernizacji".
Neo: "Mozliwe".
Podsumowanie:
1. Blad zostal naprawiony po 64 godzinach. Neo dziala.
2. Mimo faktu iz od samego poczatku informowalem o tym ze najprawdopodobniej
blad NIE LEZY w moim modemie/konfiguracji, "fachowcy" z TPSA przez 2 dni usilowali
sprawdzac modem wlacznie z ewentualna "wizyta montera".
Tomasz Janeczko
Użytkownik "Tomasz Janeczko" <t...@c...ict.pwr.wroc.pl> napisał w
wiadomości news:bgm2jn$s7v$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> Ku przestrodze przyszlych nabywcow uslugi zwanej "Neostrada"
>
> Moja historia wyglada nastepujaco:
>
> Sobota 2 Sierpnia, 23:55
> -------------------------------
> Dzialajace dotad polaczenie przestaje funkcjonowac.
> Nie dziala DNS, ping, telnet, etc... dokladnie zero.
>
> No coz, postanawiam po prostu rozlaczyc sie i sprobowac ponownie...
> Niestety, na etapie laczenia wywala blad 721 (komputer zdalny nie odpowiada).
>
> Czekam 15 minut....
>
> Niedziela 3 Sierpnia, 00:10
> --------------------------------
> Dzwonie na infolinie 0800 102102
>
> Mowia mi:
> "A co nie wie Pan, trwja prace MODERNIZACYJNE we Wroclawiu,
> moga byc chwilowe przerwy, ale kolega mi mowi ze przed chwila dzwonil
> ktos z Wroclawia i powinno byc OK".
>
> Sprawdzam - dalej nie dziala. OK poczekam...
>
> Niedziela 3 Sierpnia, 01:15
> ---------------------------------
> Neostrada dalej blad 721 (komputer zdalny nie odpowiada).
> Dzwonie na infolinie.
>
> Mowia mi:
> "Niestety prace modernizacyjne potrwaja do 4 rano".
>
> OK, ide spac.
>
> Niedziela 3 Sierpnia, 10:20
> ---------------------------------
> Neostrada dalej nie dziala (blad 721)
> Dzwonie na infolinie.
>
> Mowia mi:
> "W takim przypadku mozemy tylko przyjac reklamacje.
> Niestety jest niedziela i nikt sie nia nie zajmie az do poniedzialku".
>
> OK, skladam reklamacje i czekam
>
> Poniedzialek 4 sierpnia, 9:20
> -----------------------------------
> Neostrada dalej nie dziala (blad 721)
> Dzwonie na infolinie.
>
> Mowia:
> "Skierowalismy sprawe do pionu sieci, nie ma jeszcze odpowiedzi,
> prosze sprobowac pozniej"
>
> OK, mysle dam im troche czasu... zalatwiam sprawy na miescie
>
> Poniedzialek 4 sierpnia, 16:12
> --------------------------------------
> Neostrada dalej nie dziala (blad 721)
> Dzwonie na infolinie.
>
> Mowia:
> Infolinia: "Czy Pan wylaczal komputer?"
> Ja: "??? Oczywiscie ze wylaczalem i wlaczalem. Na noc z reguly wylaczam komputer"
> Infolinia: "No bo mysmy sprawdzali o 12:18 i nie bylo synchronizacji z modemem, czy
ma Pan modem USB?"
> Ja (w mysli): wydaje mi sie ze powinni wiedziec jaki modem mi sprzedali !!!
> Ja (glosno): "Tak USB"
> Infolinia: "A teraz ma Pan wlaczony?"
> Ja: "Tak, i " (uprzedzajac ich standardowe pytanie ) "pala sie lampki POWER i ADSL
i synchronizacja zawsze byla i jest OK"
> Infolinia: "Yhmmm. W takim razie musimy powiadomic pion sieci zeby sprawdzili
jeszcze raz"
> Ja: "Jako ze blad jest "komputer zdalny nie odpowiada" to wyglada na to ze sam
modem i polaczenie jest OK i
> ze to w czasie owej "MODERNIZACJI" ktos cos spapral w centrali albo dalej".
> Infolinia: "Byc moze. Powiadomimy pion sieci"
> Ja: "Kiedy moge liczyc na roziwazanie problemu ?"
> Infolinia: "Moze jeszcze sie UDA dzisiaj, a jak nie to jutro"
> Ja: "No ale ja juz czekam druga dobe"
> Infolinia: "nie mozemy nic zrobic"
>
>
> Poniedzialek 4 sierpnia 17:20
> ------------------------------------
> Neostrada dalej nie dziala (blad 721)
> Dzwonie na infolinie.
>
> Infolinia: "Nie mamy zadnej informacji z pionu sieci"
> Ja: "Kiedy bedzie jakakolwiek informacja"
> Infolinia: "Nie wiadomo, moze jutro. W zasadzie mamy 14 DNI NA ODPOWIEDZ" (SIC
!!!!!)
> Ja: "Ale ja potrzebuje Neo do PRACY! Nie moge czekac az tyle"
> Infolinia: "Z reguly jest to KILKA DNI" (SIC!!!)
> Ja: "Czy ktos moglby oddzwonic do mnie jesli cokolwiek bedzie wiadomo ?"
> Infolinia: "Nam nie wolno dzownic" (SIC !!!!)
> Ja: "W takim razie czy moglbym dostac telefon do kogos z pionu sieci gdzie moglbym
sie czegos dowiedziec"
> Infolinia: "Nie nie mamy telefonow do pionu sieci" (SIC), "mamy system gdzie
wpisujemy zgloszenie i po prostu
> czekamy". "Prosze sie dowiadywac"
>
> PODSUMOWANIE:
> 1. Dalej Neostrada nie dziala.
> 2. Zupelnie nie wiadomo czy i kiedy ten problem zostanie rozwiazany
> 3. Tzw. "pomoc techniczna" w Infolinii nie jest w stanie NIC zrobic i w niczym
pomoc.
>
> Tak wyglada poziom uslug Telekomunikacji Polskiej SA za ktore placi sie 200zl/
miesiac.
>
> Wszystkim szukajacym niezawodnych laczy z internetem ODRADZAM Neostrade i TPSA w
ogole.
>
> Pozdrowienia,
> Tomasz Janeczko
>
>
>
>
>
>
>
>
>