  • 11. Data: 2013-08-24 01:00:53
    Temat: Re: Modem VDSL - proszę o opinie
    Od: Shady Sheik <x...@g...com>

    W dniu 2013-08-24 00:37, animka pisze:

    > Jakieś to dziwne. Przecież routery maja zasięg 50-100 metrów. To są fale
    > radiowe, a nie jakiś dostęp, który zaslaniasz.

    Taki facepalm, że nie jestem w stanie wymyślić seksistowskiego
    komentarza, więc dam Ci tylko link:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Propagacja_fal_radiowyc

    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 12. Data: 2013-08-24 03:04:37
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-24 01:00, Shady Sheik pisze:

    > Taki facepalm, że nie jestem w stanie wymyślić seksistowskiego
    > komentarza, więc dam Ci tylko link:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Propagacja_fal_radiowyc

    No dobra: sygnał.
    Tu cos o tych "męczarniach" i poprawie zasięgu w mieszkaniu jak ktoś ma
    dupny router:
    http://www.frazpc.pl/b/304763

    --
    animka

  • 13. Data: 2013-08-24 06:38:59
    Od: Shady Sheik <x...@g...com>

    W dniu 2013-08-24 03:04, animka pisze:
    > Tu cos o tych "męczarniach" i poprawie zasięgu w mieszkaniu jak ktoś ma
    > dupny router:
    > http://www.frazpc.pl/b/304763

    Niektórzy wycinają z puszek po piwie/coli/kukurydzy jakieś ekrany.
    Inni robią je z płyt CD.
    Mądrzejsi używają repeaterów lub ciągną kable.
    A ci, których stać, wymieniają "dupny" na "niedupny".
    Ja w tym momencie problemu nie mam. Odległość to jakieś 6 m, a na
    przeszkodzie stoją tylko drzwi, w których stłuczoną szybę zamieniłem z
    jednej strony panelami ściennymi, a z drugiej podłogowymi (sklejone
    silikonem i w kilku miejscach skręcone). Siła sygnału "znakomita" (5/5),
    pingi do najlepszych serwerów rzędu 30 ms.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 14. Data: 2013-08-25 12:30:24
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    animka wrote:

    > Jakieś to dziwne. Przecież routery maja zasięg 50-100 metrów. To są
    > fale radiowe, a nie jakiś dostęp, który zaslaniasz.

    Jezusie maryjo... jaką ty jesteś koszmarną ignorantką. Jakby głupota mogła
    latać to mogłabyś lewitować.

  • 15. Data: 2013-08-25 12:44:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 25.08.2013 12:30, Marek Dyjor pisze:

    > Jezusie maryjo... jaką ty jesteś koszmarną ignorantką. Jakby głupota
    > mogła latać to mogłabyś lewitować.

    Żeś odkrycia dokonał ;->

  • 16. Data: 2013-08-25 13:14:18
    Od: "wo_Ohoo!" <x...@g...com>

    W dniu 2013-08-25 12:44, Andrzej Lawa pisze:

    > Żeś odkrycia dokonał ;->

    Zwyczajnie nie docenia Kobiet. ;)

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 17. Data: 2013-08-25 17:49:15
    Od: Michal <d...@d...mailexpire.com>

    W dniu 25.08.2013 13:14, wo_Ohoo! pisze:

    > Zwyczajnie nie docenia Kobiet. ;)

    A kto powiedział że animka to kobieta?
    To jest po prostu niemożliwe, nawet zakładając że z początku byłaby
    kompletną ignorantką Komputer Światem itp. karmioną przez tyle czasu
    MUSIAŁABY się na tyle podszkolić, by nie pisać od dawna takich głupstw,
    skoro IQ pozwala na włączenie komputera i uruchomienie/skonfigurowanie
    czytnika i znalezienie peceta w cieci przez NNTP.
    IMHO po drugiej stronie siedzi całkiem nieźle zorientowany w sprzecie
    facet z nadmiarem wolnego czasu i takim samym nadmiarem kilogramów mając
    z nas (tzn. WAS którym jeszcze chce się na te posty odpowiadać) niezłą
    zlewkę jak to trolluje naiwniaków.*

    *
    Zgodnie ze starą zasadą że faceci to faceci, kobiety to niezrealizowani
    faceci, a dzieci to FBI :>

    --
    /MB

  • 18. Data: 2013-08-25 17:56:30
    Od: Michal <d...@d...mailexpire.com>

    W dniu 23.08.2013 16:59, Shady Sheik pisze:

    > Wydaje mi się, że mylisz VDSL z FTTH.
    > Neo 40/4 to zasadniczo takie szybsze ADSL. :)
    > Kosmosu w każdym razie nie ma.

    Swiatełko w domu to PL warunkach na razie mają tylko mieszkańcy
    "szklanych domów TP", więc to jednak pewnie VDSL.
    Podstawowa sprawa - jaki powód jest tych 16 mbps - cap na linii czy na
    tyle max synchronizuje się modem - jeśli to drugie to nie ma żadnego
    sensu zmieniać ADSL na VDSL - przy tłumieniu linii pozwalającej na
    synchoro ADSL2+ poniżej ~18,5-19 mbps VDSL nie daje ŻADNEGO zysku
    szybkości w stosunku do ADSL2+, ba mogą dojśc dodatkowe problemy bo przy
    takim tłumieniu linia lokalna ma albo >1500m albo jest w bardzo złym
    stanie technicznym - w obu przypadkach nie ma żadnego zysku szybkości ze
    zmiany na VDSL. Zainteresowani niech odszukają sobie w sieci wykresy
    szybkości synchro VDSL i ADSL2+ w funkcji długości pętli
    lokalnej/tłumienia linii.

    --
    /MB

  • 19. Data: 2013-08-25 18:02:45
    Temat: Re: Modem VDSL - prosz? o opinie
    Od: Michal <d...@d...mailexpire.com>

    W dniu 23.08.2013 16:51, michalek pisze:

    > Telefon mo?esz "zawiesi?" (znaczy us?ug? telefoniczn?) na rok czasu.
    > P?acisz wyra?nie mniej ni? za utrzymanie czy plan podstawowy.
    > po roku czasu mo?esz "odwiesi?" albo "zawiesi? na kolejny rok".
    > Tego si? dowiedzia?em z rozmowy z konsultantem i tak u siebie zrobi?em.

    A konsultant powiedział Ci ile ta przyjemność kosztuje co miesiąc, hę?
    Z powodu chorego pomysłu TP pt. utrzymanie linii przy samym ADSL mam
    teraz w domu podwójną miedź - zarówno tespy jak i netii. Po 40 latach
    przez takie genialne pomysły podziękowaliśmy tp i ich kable są głuche i
    z netii jestem zadowolony (przynajmniej o tyle że bardzo wolno idą im
    inwestycje w światłowody bezpośrednio do domów a nawet nie wymagające
    zmiany fizycznego medium VDSL.

    P.S.
    Jak już piszesz z pl znakami diakrytycznymi, to rób to do cholery
    poprawnie. I najlepiej zrób wreszcie upgrade tego IE6/OE6 - nawet MS od
    dawna o to apeluje, bo to dziura na dziurze jak dobry ser szwajcarski.

    --
    /MB

  • 20. Data: 2013-08-25 20:35:00
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-25 17:49, Michal pisze:

> [...]
    > zlewkę jak to trolluje naiwniaków.*
    >
    > *
    > Zgodnie ze starą zasadą że faceci to faceci, kobiety to niezrealizowani

    Ale żeś się nacmokał do swojej obsranej klasy!
    Teraz może ktoryś się z tobą umówi.
    Piszcze sobie kołtuniarze na priva do siebie.

    --
    animka