  • Data: 2014-04-07 14:53:37
    Temat: Re: Modbus, mierzenie odstepu miedzy znakami i paczkami
    Od: "Robbo" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie mam pewnosci, ale we Freemodbus wyglada troche tak, jakby nie
    przejmowali sie odleglosciami miedzy znakami (1,5 * T), a jedynie
    odleglosciami miedzy ramkami (3,5 * T). Bazuja zdaje sie na SIG_UART_RECV
    tak, jak ja to chcialem zrobic. Przy czym takze wyglada na to, ze licza czas
    3,5 * T, a nie 4,5 * T jak to chyba powinno byc, gdy mamy pomiar tylko po
    przeslaniu znaku, a nie po przeslaniu znaku i na poczatku przesylania.

    Nie za bardzo rozumiem zadnie (plik mbrtu.c we Freemodbus), a moze jest ono
    istotne:
    "* The reload for t3.5 is 1.5 times this value and similary
    * for t3.5."

    Pozdrawiam,
    Robbo