  • Data: 2012-12-17 21:22:58
    Temat: Re: Mocowanie przyssawki do szyby z sitodrukiem
    Od: "Irokez" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    news:50cf7d7f$1@news.home.net.pl...
    > Mio MiVue jest obecnie czyms najlepszym do zakupu (jako car dvr)?
    > Obecnie mam kamperke 808 #16 w dzien jeszcze daje rade, w nocy wiadomo
    > dramat. Ale kosztuje 100zl (z tajwanu przesylka) i zupelnie jej pod
    > lusterkiem nie widac. Mam dosc zlodzieji wiec kamerka musialaby wlasnie
    > ladnie dac sie ukryc. GPS to to nie ma chyba.

    http://eu.mio.com/pl_PL/mivue-358_specyfikacja.htm
    Popatrz też na YT na filmiki nią nagrane. Do mnie przemawiają.
    Miałem przez 2 dni też Prestigio RoadRunner 510, na tym samym chipsecie i
    matryca chyba podobna. Obraz był b.dobry, spokojnie czytałem rejestracje
    mijanych aut na stopklatce. Tylko że uchwyt fabrycznie skopany (drgania na
    boki) i oddałem.
    Jeżeli ten Mio ma faktycznie szklane soczewki i w nocy nagrywa tak jak
    widać, to chyba ciężko w tej cenie coś sensowniejszego kupić.
    GPS nie ma, ale ma akcelerometr.
    I właśnie o fajnym ukryciu myślę. Dodatkowy plus jak widzę to długi kabel
    zasilający więc można schować a nie dynda przez środek auta.

    --
    Irokez