    From: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Mocowanie płytek PCB na szynach DIN
    Date: Fri, 11 Dec 2009 17:29:17 +0100

    roxy wrote:

    > Czy jest jakiś dobry sposób umieszczania obwodów drukowanych pcb na
    > szynach DIN?
    > Może znacie jakiegoś producenta uchwytów lub mocowań.
    >
    > Zaprojektowałem kilka płytek o roznych rozmiarach np. 60mm na120mm,
    > 140x160,
    > 150x150mm nie przywiazując blizej wagi do sposobu ich mocowania. Jedynie
    > co wykonałem to tylko 4 otwory rozmieszczone "prostokątnie" w naroznikach
    > plytki aby zamocować pcb na tulejkach dystansowych. Na krawędziach płytek
    > rozmieszczone są złącza ARK.
> [...]

    Piszac o "szynie DIN" chodzi ci o profil TS35 wg EN50022?

    Tu masz np. obudowy z mocowaniem do tych szyn:
    http://www.industriegehaeuse.de/html/hutschienengeha
    euse.html

    W szafie sterowniczej potrzebujesz jeszcze jakiejs obudowy, bo tak golo to
    nie wypada. Przynajmniej potrzebujesz jakiejs plyty, ktora umocujesz "na
    lapkach". Takie lapki mozna kupic w wielu sklepach, np. w Conradzie.

    Waldek