eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMocne wibracje przodu auta przy przyspieszaniuRe: Mocne wibracje przodu auta przy przyspieszaniu
  • Data: 2019-02-17 13:26:04
    Temat: Re: Mocne wibracje przodu auta przy przyspieszaniu
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message
    news:XnsA9F8E1BA52597dayrider@localhost.net...
    > na ** p.m.s ** Pszemol pisze tak:
    >
    >> Mój Passat jeździ prosto. Wibracje są szybkie, w tak kręcenia się
    >> kół. Więc pewnie albo są te rezonatory na półośkach, albo
    >> wewnętrzne przeguby.
    >>
    >> A powiedzcie - co tam się dzieje z tymi przegubami że tak trzepie?
    >
    > Silnik duży to przeguby wywalone. Może było pałowane przez poprzedniego
    > właściciela i powstały luzy i doły w biezniach? Półoska musi miec luz
    > osiowy ale nie promieniowy. Chwycisz reka za poloś i wyjscie ze skrzyni
    > jak jest tyk tyk przy pokrecaniu to juz wiesz o co kaman.

    Miałem się dziś tym półośkom przyjrzeć ale gumiarz mi auta nie oddał
    wczoraj... no kurde auto zapłacone z góry za robotę, mówię gościowi
    że nie zdążę przed zaminkięciem jego budy przyjechać i żeby mi zostawił
    auto otwarte z kluczem w korytku bo stary kilkunastoletni złom którym
    nikt się przecież nie zaciekawi a on mi potem oddzwania że szef mu
    zabronił że mają takie reguły że tego nie robią bo potem tylko kłopoty...
    No i mam auto "skonfiskowane" do poniedziałku do otwarcia gumiarza o 8.
    Wygląda na to, że w śnieżycę na rowerze do roboty na 8 będę zapindalał.

    >> Czy daje się je wymienić bez wymiany całej półośki?
    >
    > Tak ale to bezsens koszt i wysiłek. Na jutubku amerykancy bracia
    > pokazywali zamienniki połosiek po 90$

    Miałem na myśli pomysł Zenka i przejęzyczyłem się - nie wymienić
    tylko napakować towotem.

    >> W Hondzie i Toyocie oba przeguby i półośka stanowiły zintegrowaną
    >> całość.
    >
    > Od strony skrzyni jest kapselek pod nim pierścień Segera. Przeguby
    > wewnetrzne trudno schodzą z wielopustu bez wiekiego młota nie robota ;)
    >
    > Sruby to gwiazdka nr 8 musi być długa bo guma zawadza.
    >
    > W starej wersji przegubu nie ma kapselka tylko uszczelka którą trzeba
    > mieć zanim sie wezmie za robote. Trudno jest trafić przegubem bez
    > podnośnika i łatwo wymazać sie smarem i wszystko wokoł. Uszczelka się
    > kosi. Oslony gumowe kupuje sie jak najdrozsze Spidan, ASO zeby nie daj
    > buk nie rozbierac tego za 2 lata znowu.
    >
    > Takze jesli planujesz rozkrecać pod domem na podjezdzie bez kanału
    > to raczej sie zastanów :)

    No dobra... zastanawiam się właśnie czy nie zlecić tego warsztatowi,
    ale jak oceniasz procentowo diagnozę że to właśnie półośki? 70%? 99%?
    Bo cena dwu półosiek z robocizną to więcej $$ niż dostanę za niego na
    szrocie :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: