eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMocne wibracje przodu auta przy przyspieszaniuRe: Mocne wibracje przodu auta przy przyspieszaniu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader01.eternal-septe
    mber.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mocne wibracje przodu auta przy przyspieszaniu
    Date: Sat, 16 Feb 2019 08:42:31 -0600
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 1
    Message-ID: <q497gl$2f7$1@dont-email.me>
    References: <q459mq$ko9$1@dont-email.me> <5c66bf38$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <q47lo0$lah$1@dont-email.me> <5c67e913$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
    <q492mp$4nv$1@dont-email.me> <5c681923$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sat, 16 Feb 2019 14:42:29 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="57bb5ae83781029467e7112d53edbe86"; logging-data="2535";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+icuZ8eVNqF9AW3sNR1MY3"
    Cancel-Lock: sha1:RZyuSeBRzP6fS2Owk+26kbDM4O4=
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <5c681923$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650197
    [ ukryj nagłówki ]

    "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:5c681923$0$491$65785112@news.neostrada.pl...
    >>>>> Felgi alu czy stalowe?
    >>>>
    >>>> Alu. I wszystkie koła w tym tygodniu wyważone.
    >>>
    >>> Hmm... miałem własnie na alu (dlatego pytam) podobną sytuację, że
    >>> gniazda śrub się wyrobiły w felgach i śruby...zaczęły być "za długie".
    >>> Nim na to wpadłem to wymieniłem piastę. Trzeba było zeszlifować śruby o
    >>> kilka mm. Efekt taki, że telepało (no bo koło w sumie nie przykręcone).
    >>
    >> Ciekawe... ale u mnie się koła dobrze śrubami trzymają.
    >
    > U mnie też tak wyglądało...śruba dokręcona, niby wszystko OK ale luz pół
    > milimetra przylegania felgi do piasty był. Doznałem olśnienia jak
    > obejrzałem śrubę bo miała ślad na trzonie/otarcie a nie rdzę. Nawet
    > niespecjalnie dało się wyczuć luz (samochód na podnośniku) ruszając za
    > koło. Efekt dodatkowy, to przy maksymalnie skręconych kołach słychać było
    > piski przy manewrowaniu (na parkingu) ale nie zawsze.

    Dzięki. Sprawdzę śruby z przodów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: